Nekad Mulaliic | Medlem ansökning [Micke], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mulaliic

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197987241275/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Osman Habbab#6969

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2021

Berätta om din karaktär. Osman Habbab är en 23årig man som är uppväxt i Täby. Han har verkligen en stor passion för fordon och speciellt bilar. Hans pappa jobbade som flygplansmekaniker, Osman jobbade nästintill varje dag på sin pappas verkstad. Han jobbade oftast inte med flygplan utan han jobbade med sitt egna lilla projekt och har lärt sig väldigt mycket sen dess. Han är idag en fullutbildad mekaniker och har ägt en verkstad i Täby. Men nu när han har flyttat så letar han efter något nytt att jobba med, helst inom fordon. Osman är en riktigt trevlig individ som alltid är öppen för att lära känna nytt folk. Han tar däremot absolut ingen skit från någon och står alltid för sina värderingar och låter absolut ingen trycka ner hans vänner och familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Spelar bra och har ett helt sommarlov på nacken och har kört på multistaden väldigt mycket. Har haft massa bra rp och bra senarion vilket jag vill skapa ännu mer. Har ett helt sommarlov framför mig och vill gärna spendera tid och skapa mycket bättre RP och hjälpa massa andra att RP:a bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelade på serven för 1 år sedan och har sagt till mig själv att jag ska speal nästa sommar med när jag slipper all skolgrejer. Jag har alltid haft sug att speal och RP:a rejält mycket. Alla support människor och högre är så grymma och gör jobet riktigt bra.

Hur hittade du Unive? Jag fick en inbjudan av min kompis att spela på servern och det gjorde på att jag började speal 24/7 på servern och skapade bra searion

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra RP och skapa bra senarion med andra spelare och hjälpa andra spelare att skapa bra RP nivå och bra senario nivå. Målet är inprincip att höja RP nivån ännu mer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Höja RP nivån och göra så att senariona är mycket bättre och som att det är i verkligheten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ!!!!!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top