Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197987241275/
Vad är ditt namn i verkligheten? Osman
Vad är ditt discord namn? Osman Habbab#6969
Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Osman Habbab är en 23årig man som är uppväxt i Täby. Han har verkligen en stor passion för fordon och speciellt bilar. Hans pappa jobbade som flygplansmekaniker, Osman jobbade nästintill varje dag på sin pappas verkstad. Han jobbade oftast inte med flygplan utan han jobbade med sitt egna lilla projekt och har lärt sig väldigt mycket sen dess. Han är idag en fullutbildad mekaniker och har ägt en verkstad i Täby. Men nu när han har flyttat så letar han efter något nytt att jobba med, helst inom fordon. Osman är en riktigt trevlig individ som alltid är öppen för att lära känna nytt folk. Han tar däremot absolut ingen skit från någon och står alltid för sina värderingar och låter absolut ingen trycka ner hans vänner och familj.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har intresse för att gå med i en bra rp server och att vill hjälpa andra att skapa bra senarion. Har spelar på servern tidigare så vill gärna komma tillbaka.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hur bra rp servern har och att alla skriver att de är en grym server så såklart ska man spela på serveen då
Hur hittade du Unive? Genom facebook
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra senarion och hjälpa massa andra att bli bra på att rpa.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälpa andra att rpa bra och skapa roliga senarion som man aldrig glömmer bort.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ!!!!!
Vad är ditt namn i verkligheten? Osman
Vad är ditt discord namn? Osman Habbab#6969
Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Osman Habbab är en 23årig man som är uppväxt i Täby. Han har verkligen en stor passion för fordon och speciellt bilar. Hans pappa jobbade som flygplansmekaniker, Osman jobbade nästintill varje dag på sin pappas verkstad. Han jobbade oftast inte med flygplan utan han jobbade med sitt egna lilla projekt och har lärt sig väldigt mycket sen dess. Han är idag en fullutbildad mekaniker och har ägt en verkstad i Täby. Men nu när han har flyttat så letar han efter något nytt att jobba med, helst inom fordon. Osman är en riktigt trevlig individ som alltid är öppen för att lära känna nytt folk. Han tar däremot absolut ingen skit från någon och står alltid för sina värderingar och låter absolut ingen trycka ner hans vänner och familj.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har intresse för att gå med i en bra rp server och att vill hjälpa andra att skapa bra senarion. Har spelar på servern tidigare så vill gärna komma tillbaka.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hur bra rp servern har och att alla skriver att de är en grym server så såklart ska man spela på serveen då
Hur hittade du Unive? Genom facebook
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra senarion och hjälpa massa andra att bli bra på att rpa.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälpa andra att rpa bra och skapa roliga senarion som man aldrig glömmer bort.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ!!!!!