Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197987241275/
Vad är ditt namn i verkligheten? Osman
Vad är ditt discord namn? Osman Habbab#6969
Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Osman Habbab är en 23årig man som är uppväxt i Täby. Han har verkligen en stor passion för fordon och speciellt bilar. Hans pappa jobbade som flygplansmekaniker, Osman jobbade nästintill varje dag på sin pappas verkstad. Han jobbade oftast inte med flygplan utan han jobbade med sitt egna lilla projekt och har lärt sig väldigt mycket sen dess. Han är idag en fullutbildad mekaniker och har ägt en verkstad i Täby. Men nu när han har flyttat så letar han efter något nytt att jobba med, helst inom fordon. Osman är en riktigt trevlig individ som alltid är öppen för att lära känna nytt folk. Han tar däremot absolut ingen skit från någon och står alltid för sina värderingar och låter absolut ingen trycka ner hans vänner och familj.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har spelat på servern för etyt tag sedan och vill gärna komma tillbaka för serven har så bra rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hur bra rp servern har och att alla skriver att de är en grym server så såklart ska man spela på serveen då
Hur hittade du Unive? Jag fick en inbjudan av min kompis att spela på servern och det gjorde på att jag började speal 24/7 på servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra det så likt irl som möäjligt och att inte fuska och tro att det är bara ett spel utom att leka som att det också är i verkligheten. Skapa och hjälpa andra skapa bra senarion vilket gör spelet mycket roligare och att man ska ha kul och inte bara fuska o skit.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa bra senarion och att bli en fin medlem. Inte vara elak mot andra och förnerda bara för dom inte kan utan hjälpa dom som försöker att skapa senarion fast det går lite åt skogen så vill hjälpa andra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neej
Vad är ditt namn i verkligheten? Osman
Vad är ditt discord namn? Osman Habbab#6969
Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Osman Habbab är en 23årig man som är uppväxt i Täby. Han har verkligen en stor passion för fordon och speciellt bilar. Hans pappa jobbade som flygplansmekaniker, Osman jobbade nästintill varje dag på sin pappas verkstad. Han jobbade oftast inte med flygplan utan han jobbade med sitt egna lilla projekt och har lärt sig väldigt mycket sen dess. Han är idag en fullutbildad mekaniker och har ägt en verkstad i Täby. Men nu när han har flyttat så letar han efter något nytt att jobba med, helst inom fordon. Osman är en riktigt trevlig individ som alltid är öppen för att lära känna nytt folk. Han tar däremot absolut ingen skit från någon och står alltid för sina värderingar och låter absolut ingen trycka ner hans vänner och familj.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har spelat på servern för etyt tag sedan och vill gärna komma tillbaka för serven har så bra rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hur bra rp servern har och att alla skriver att de är en grym server så såklart ska man spela på serveen då
Hur hittade du Unive? Jag fick en inbjudan av min kompis att spela på servern och det gjorde på att jag började speal 24/7 på servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra det så likt irl som möäjligt och att inte fuska och tro att det är bara ett spel utom att leka som att det också är i verkligheten. Skapa och hjälpa andra skapa bra senarion vilket gör spelet mycket roligare och att man ska ha kul och inte bara fuska o skit.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa bra senarion och att bli en fin medlem. Inte vara elak mot andra och förnerda bara för dom inte kan utan hjälpa dom som försöker att skapa senarion fast det går lite åt skogen så vill hjälpa andra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neej