Nekad Mukki | Medlem ansökning [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mukki

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198836099852/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mukki Hamodi

Vad är ditt discord namn? Mukki#7175

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karraktär är då en utländsk grabb som kommer från iraq med tuff uppväxt. Då hans pappa gick bort när han var 3 år. Han började jobba redan som 10 åring för att tjäna pengar så dom kunde betala hyran. Men när han fyllt 15 så gick även hans mamma bort. Men han vägrade åka till foster familj och splittras med hans bröder. Så han började sälja på gatan. Han är helt kall gällande känslor och har intressen i vapen knivar mm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är väldigt bra på rp, då man tidigare varit admin på gkrp (Grannkommunen)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har kört innan för ett tag sen och har även kollat lite youtube videos och känns som en tävr skön rp server.

Hur hittade du Unive? Genom den fivem sök saken.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga upp min släkt "Hamodi" då jag och ett par polare ska komma in o lira lite. Vi ska vara lite "Gatugangstrar"

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att man ska kunna spawna på torget och folk ska direkt veta vem man är. Liksom alla ska direkt tjenare mukki

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Gkrp har lagt ner då jag bara började köra cs men nu ska jag rpa igen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka