Nekad ! mukki | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lysande loco

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lelo / Leon

Vad heter du på discord? ! Mukki#2587

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 16 - 23
Helger 12 - 06

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem as länge det är bara att mitt gamla konto blev inaktiverat, har bevis bild här var till och med helper https://gyazo.com/184c7c1512e0c3b2c8e4f125cea9570b jag hette DJ Low innan. https://gyazo.com/39e81fc8bbdc3165a2039d70d53ec349 här är 2 bilder på bevis.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 1 gång på detta steamkotno då jag fick y dator men på mitt gamla konto tror jag 10 + bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Server vaktens uppgifter är att hålla koll på servern och ser till så att alla spelare beter sig som man ska och inte bryter mot regler. En Servervakt ska vara snäll mot alla samt visa respekt för alla personer. Ifall en Servervakt bannar en spelare på servern ska den alltid ha bevis på sina bans. En Servervakt är som en lillebror till rollen Staff, du gör mindre arbete helt enkelt fast du jobbar fortfarande. Som Servervakt kickar du eller SV-bannar i 60 minuter.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag är lämplig för att bära Servervakt rollen. Jag har tidigare varit Servervakt samt Helper. När jag var Helper var jag väldigt omtyckt och fick också massa +reps, bara det förklarar faktiskt att jag är lämplig för Servervakt rollen. Jag vill även kunna bli Servervakt för att kunna hjälpa Philip och ni Helper för att Staffen ser inte allt och det är bra ifall man har Servervakter som kan banna / kicka som sagt har jag tidigare varit Helper på servern och därmed känner jag att jag kan bära denna rollen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: Att du t.ex. revivar dig själv under skott scenario bara för att vinna.

Korruption: ett exempel kan vara att Jag bannar en person i 60 minuter helt utan anledning, annat exempel kan vara att man kickar t.ex. en polis som kör och du är rånaren för att få fördel till att vinna scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka