Accepterad Mukbang | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tony

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Användarnamn: Mukbang

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xLamboX/

Vad är din discord tagg? Tonys#9137

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? FRP 7 dagar ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är lite både och för att jag visste inte att man fick, det stog inte i reglerna jag gjorde ingen research men jag bara inte visste, jag sålde bilar på blocket som jag hade fått som bonus o köpt från bilfirman inköpspris att sälja bilar, det kan ha varit rätt.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, jag tog någons motorcykel långt bort för att åka till stan men då blev jag unbannad ganska snabbt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat behålla bilarna och inte sälja dom, om tiden backade skule jag inte sälja bilarna jag skulle köra dem och inte sålt dem det är det bästa jag skulle kunna göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte köpa bilar och sälja dom och jag kommer inte köpa bilar igen och sen sälja jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

I och med det du gjort kommer vi att därmed behöva göra en wipe på din karaktärs tillgångar.
Jag hoppas du har förståelse för det, har du det?

I och med det du gjort kommer vi att därmed behöva göra en wipe på din karaktärs tillgångar.
Jag hoppas du har förståelse för det, har du det?

Kan jag bara få tillbaka bilen som cloud gav mig vilket var en Ferrari 458 och en T20 som noel jonsson eller vad han hete gav mig det var mina första bilar om du inte vill så gör inte men det är enda jag hoppas jag kan få

Nej det kommer inte vara möjligt. Jag hoppas du förstår konsekvenserna av ditt agerande och det är mycket tråkigt att dina bilar är borta men det är priset du får betala om du inte tänker följa reglerna.

Jag kommer iaf godkänna dig.

Tack för din ban överklagan. Din Ban Överklagan har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka