Accepterad Mujtaba | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mujtaba

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030896503/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Phille#1307

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Mujtaba hisseb Mujtaba är urspringligen från finland och den finska dialekten brukar därför bryta in lite då o då. Han var uppväxt i grovestreet med en väldigt tuff familj. Han växte upp tillsammans med sin mamma och store bror. Storebrosan hamnade i fängelse i tidig ålder (19). Store brorsan var mycket envis, han hade ingen kärlek utan bara hat. Han missbrukade droger som kokain. Mujtaba blev misshandlad av sin bror. Mamman orkade inte mer och övergav därför Mujtaba till ett adoptationscenter vid 10 års åldern. Det var då Mujtaba förstod att hans pappa var död och att hans mamma ljög om att pappan reste iväg. Ingen av barnen gillade Mujtaba och det var då han började komma in i kriminaliteten. Mujtaba försökte fly från barnhemmet 7 gånger, men misslyckat alla gånger. Den åttonde gången lyckades han, men det krävdes ett mord för det. Han var tvungen att mörda en av personalen för att lyckas fly. Ingen vet om att han är den skyldige. Mujtaba flyttade nyligen i i Multistaden. HAn planerar på att ändra på sin livstil. HAn vill bli en bättre människa genom att hjälpa samhället. Han erkände för sitt mord och fick 3 år straff. Idag är Mujtaba 21 år. Han har kommit ut fängelset efter att ha betalat för att hans namn ska bli rent. Mujtaba ska ansöka om pass. Han vill bli multistaden medborgare och leva det bästa livet han kan. Han planerar att jobba inom vård för att hjälpa samhället. Om det är något Mujtaba har lärt sig under sin tuffa uppväxt är det att pengar kommer sist oavsätt ekonomiska svårigheter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till gäng för att utföra rån osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta tjuvar som utför rån och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Serien "lupin" är en av mina favorit serier då tjuven han smarta tekniker. Han vet hur han ska ljuga för poliserna. jag vill använda hans idéer och göra dem i spelet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. till skillnad från andra servrar har denna bästa rpet. Har spelat andra servrar som RZRP, och swedish knight och många andra. Men denna är oslagbar.

Hur hittade du Unive? Den kom på top 1 i min region, men har även spelet den långt tillbaka när det var multistaden, jag slutade spela ett tag sen kom jag tillbaka och den har blivit 1000 gånger bättre nu då rp nivån har ökats .

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill göra denna server lite roligare genom att utföra roliga scenarion. dvs inte bry sig om jag dör eller blir av med alla mina pengar osv. Vill sprida lite glädje genom att få folk att skratta. finns många i servern som bara tänker på deras bästa vilket jag inte gör. jag är mest ute efter att sprida roliga scenarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på denna då detta är den bästa servern i det svenska community
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top