Nekad Muhmut | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muhmut

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880786412/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Öman

Vad är ditt discord namn? Rövmus#6969

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Så, Erik Nilsson är en man, som har levt i princip hela livet i någon typ av fattigdom, men nu börjar det äntligen ljusna till lite, han lyckas skaffa ett jobb som fiskare och börjar tjäna helt okej.. Han och hela hans familj är uppvuxna i en liten fattigdom, där man oftast inte hade råd med tillräckligt med mat på bordet. Erik är 41 år gammal och fyllde 41 den 2:a februari. Erik har också alltid varit en naturbegåvning i bilar, han har följt bilar hela sitt liv och drömmer fortfarande än om att leva ut livet tillsammans med alla han drömbilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Erik skulle tillexempel kunna hjälpa till med allting ifrån fiskare till polis, han har ett stort intresse av att hjälpa till samhället för att det ska hålla ihop, han älskar att se andra människor glada av det lilla han skulle kunna bidra med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har under en lång tid kollat på en polare som streamar på Unive (Cosmo_Bt på twitch) Och det verkar som en bra, trevlig, bra role-playing och sköna medlemmar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från min kompis (Cosmo/Edvin)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få andra att börja med role-playing då det alltid har varit ett intresse i mitt liv, jag önskar att kunna role playa online med andra sköna och roliga människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa många nya roliga och trevliga människor att leva roleplay med, och att försöka bidra med så mycket som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte direkt, jag har inte direkt hittat någon bra server att fortsätta spela på, de flesta servrarna har oftast inte så bra kvalitet, och ofta inte så roliga människor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka