Accepterad Muhammmed Ali | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muhammmed Ali

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199002361413/

Ditt Hex-ID: 11000013e1d1e45

Vad är din discord tagg? Ostis#4437

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde för fort inne i staden och fick ett litet skutt med bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade bråttom hem pågrund av att jag skulle stänga av datorn och gå och lägga mig, så jag körde fort hem så jag kan spawna senaste position imorgon inne i vårt hus, istället för att ta torget o behöva vänta på att alla tar ut och de blir trubbel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom att jag var helt själv på gatorna, jag körde inte ens snabbare än 150. Jag ville hem snabbt så jag kunde komma hem fort. Jag förstår att man ska köra lugnt, men dedär borde inte vara 3 dagar av att jag körde lite för snabbt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag blev bannad för första gången jag var inne på servern, jag hade hål i min jacka så man såg igenom, så jag fick en ban på en timma. De är de enda och jag vet nu att jag aldrig ska ha så man ser mitt skinn igenom hoodien/tröjan man har på sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat köra lugnare och inte hoppat sådär som jag gjorde, jag flög någon meter upp i luften men bromsade direkt efter, eftersom att jag visste att man kan bli bannad för dedär, och jag åkte på den. Därför kommer de inte upprepa sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska hoppa sådär som jag gjorde med bilen. Och köra lugnare såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka