MuhammedAli | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lindis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? Lindis#2453

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela från typ 15:00-01:00 På korta skol dagar och 16:00-01:00 på långa skol dagar.

Berätta om dig själv Jag är en snäll person som började med gta roleplay bara förra veckan och älskar det. Det här är den första servern jag kört på och har älskat alla jag har möt. Min personlighet från spelet har också tagit effekt i verkligheten så mycket gillar jag det. Annars är jag bara en person som sitter vid datorn hela dagen jag bor rätt så långt borta från vänner så har inte så många att vara med som sagt och det är nog därför jag älskar det här så jälva mycket ett riktigt roligt sätta att kommunikera med nya människor.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade främst hjälpt dom som behöver hjälp med något både i discord servern och ingame.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ungefär spelat i 2 veckor nu lär mig nåt nytt varje dag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Fet chill fan känner mig fan hemma här mer hemma den hemma om man säger så. Jag känner hade jag varit support så hade det varit enu ett sätt att träffa nya människor och skaffa nya vänner. Och jag älskar att göra andra glada jag lägger alltid prio för andra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag brukar se folk som frågar frågor men inte får ett svar jag skulle gärna vilja hjälpa dom och ge dom ett snabbt svar. Jag kan båda hålla koll ifall folk behöver hjälp tidigt på morgonen och sent på kvällen. Kan använda skol raster att kolla ifall folk behöver hjälp. Åsso har jag inget att göra så kan jag också göra support brukar ägna tiden från 15:00-22:00/23:00 Att spela så hade tänkt jag kan hålla koll på saker från typ 8:00-14:00 Åsso 23:00-01:00.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag äger en discord server med 2000+ medlemmar som då är till mitt spel. Och jag har nu modererat och hjälpt folk i ett år jag ger alltid snabba svar och ignorerar inte en enda fråga. Jag har på alla notifikationer i servern så äre nåt meddelande i servern så går jag och kollar. Jag har också brutit upp många fighter och tagit hand om trolls, nazister och rasister. Har också pratat med folk som har haft självmords tankar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan använda dyno rätt bra och mee6.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag är snabb lärd ifall det är nåt jag är intreserad av och jag älskar allt teckniskt och lära mig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Vill bara säga att det här är fett nice och det har ändrat mitt liv och blir inte sårad alls att bli nekad så länge jag hade en chans så och det kommer inte stoppa mig från att spela på servern nej jag kommer spela tills jag har tappat intrese vet inte när det kan hända men just nu har jag spelat 2 veckor straight så ser lovande ut.

Godkänd efter muntlig intervju.

Tillbaka