Accepterad muhammed24 | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

muhammed24

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? pungkulan

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Abdullah Muhammed han är från Somalia men har bort i Sverige 3 år så han kan inte jätte bra svenska. han har Supreme mössa för att täcka hans stora panna som han blir mobbad för. han är fattig så han har fejk Adidas och Supreme. han har också en fejk silver kedja. han är lite aggressive och han vill lära sig att köra bil för just nu kör han bil dåligt. Abdullah har en brorsa som heter Abdi Muhammed dom är båda väldigt lika men Abdi kan bättre svenska. Abdullah Muhammed har haft en tuff uppväxt med alkoholproblem och pappa problem.
en dag när jag skulle köpa cola så blev jag på hopad av ett annat gäng och blev knivhuggen i magen, när jag vaknade var det sjuksköterskor överallt och han hade ont. dom operera på min mage efter sa dom att jag hade tur att leva och det var bara tur att dom fick mej att leva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill vara medlem på unive för att servern har bra Roleplay vilket gör att det är roligare att jobba och jag vill jobba på mekonom för att jag gillar att hjälpa andra och det blir roligare att hjälpa när det är bra Roleplay server.
Sen så själva huvudsaken är för att jag vill ha mer tillgänglighet till att kunna roleplaya på så bra och smidigt sätt. Alltså allt kort fattat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att det ska bli en rolig och bra rp för båda, så att man inte blir arg efter man har förlorat ett scenario eller någonting annat liknande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. Grunreglerna är: Rdm, vdm, copbait, metagaming, combat logg och suntförnuft. Rdm står för random death match. Vilket menas med att man dödar en person utan anledning. Det är då inte tillåtet. Vdm står för vehicle death macth. Det menas då med att man använder sitt fordon som ett vapen. Copbait det är att man försöker få polisens uppmärksamhet vilket kopplas med suntförnuft. Suntförnuft innebär att man ska tänka logiskt, alltså att man då tänker som irl. Tillbaka till copbait så hade jag aldrig gått fram till en polis och förstöra. Combat logg är när man stänger av spelet i ett scenario. Det spelar ingen roll om hur litet scenariot är. Det räknas fortfarande som combat logg.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet inom rp, för att jag har kört på flera servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka