Nekad Muhammed2211 | Ansökan till servervakt [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muhammed2211

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
13
Användarnamn: Muhammed2211

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Sami

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008

Vad heter du på discord? Jah heter Samikni123#5764

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag börjar spela kl 3 Och tills kl 9 om jag inte måste blugga om jag ska plugga mellan 4 till 9

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli en servervakt för att jag vill göra Servern till en bättre plattform och vill titta så inte många folk gör fel och inte bryter mot reglerna om jag ser någon bryta reglerna så kickar jag dom och skriver varför Och jag hade passat som servervakt för att jag inte e klanitg e sträng om jag ska kolla på någon så kollar jag långtid så dom inte gör något fel och har väldigt bra rp förtillfällen men ibland så kan man vara trött men jag är ändå stäng efter saker som hände och kunna bidra till en bättre comunity för stadens skull jag har sätt måga rpare som inte följer regler och pratar occ och ibland blir jag förbannad för att jag vill så hjärna att staden ska kännas så riktigt som möjligt

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill att staden ska funka fint och inte dåligt rp ska vara så sant som möjligt kunna Och folk som inte ska göra fel. och ibland kanske jag klär mig som civila och kör runt i en bill för att titta om folk inte gör fel på rpn. Men ändå skulle jag vela rpa som en servervakt men som civila. Jag hadde passat som en servervakt och ÄLSKAR MULTISTADEN hadde kunnat göra allt för detta server och få till det till en bättre Community philip har gjort ett fantastikst jobb

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Ja men det är lite klumpiga saker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej för att denna server är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka