Nekad muhammed1 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

muhammed1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer

Vad är ditt discord namn? chrille32

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jonas andersson han är 28 år gammal han barndom var inte så speccielt bra. han har varit med om det mesta han har gjort mycket dumma saker under sin barndom han höll på med kriminalitet i ungdomen han gick runt och råna folk och gjorde sin familj besviken och när jonas var 15 år gammal hamnade han på sis och fick sitta där i 2 år för ett rån i en bensinmack.
jonas han ångrade ingenting han gjorde för han var helt känslo kall men när jonas hade ett intresse och det var att mecka med bilar han gjorde det ofta med sin pappa men när jonas började hänga med fel umgäng så förstörde det allt med att mecka med bilar då blev han en kriminell grabb. Än idag är jonas en kriminell grabb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och bidra med roliga och sociala scenarion och att följa alla era regler när jag kör på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det ska vara roligt för båda parterna man ska inte spela för vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm att man dödar någon utan någon anledning vdm att man använder sitt fordon som sitt vapen och dödar personen med fordonet fear innebär att man ska värna om sitt liv. Suntförnuft innebär att man ska tänka relalistiskt och tänka innan vad man gör t.ex hur gör man ett bankrån i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört fivem i över 4 år så har mycket enfarenhet så vet hur rollspel funkar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka