Nekad dr1xxxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? drix eller 1.dr1x

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_3710.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev först bannad av Ludde permanent för att ha gjort ett server byte jag förstår varför han bannade mig inget snack om saken jag gjorde mitt egna beslut och bytte server och det var ingen som tvinga mig att byta jag ska inte sitta här och ljuga efter att jag hade bytt så la jag upp ett skit montage där jag hade samlat skott klipps vilket var dumt och eftersom jag gjorde det agerade Philip helt rätt att klacke sko banna mig så jag vet hur mycket du har pratat om att det inte hör hemma på servern och att det är hårde konsekvenser på det och det respekterar jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i gäng vc o snacka med polare sedan kommer andra in och berättar om att dem ska byta server och vad som finns på den och vad som kommer hända och sådant jag väljer då att byta server med dem med min egen vilja ingen tvinga mig till något. Efter att jag blivit bannad från unive efter flytten väljer jag att lägga upp ett montage med skott klipps för jag tyckte att det var coolt då och sedan blev jag klacksko bannad av Philip vilket han gör helt rätt i att banna mig för jag var inkompetent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är ABSOLUT inte felaktig jag gjorde ett stort fel genom att lägga ut montaget då jag gjorde det med egen vilja och ingen tvinga mig till det men jag ångrar det nu i efterhand och jag vet att man skulle tänkt på konsekvenserna innan man gör saker men det visade sig att jag inte gjorde det jag vet att montage spelare är inget att ha på servern och fattar att jag fått dessa konsekvenser. Jag vill gärna spela på unive och få en bättre start men förstår om ni inte anser att jsg passar in i servern just nu vilket jag respekterar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en hel del förut jag brydde mig inte riktigt om vad jag gjorde då jag bara gjorde saker utan att tänka som den idiot jag var och blev bannad hela tiden detta är inte första gången jag är p bannad heller och har har inte riktigt lyckats ta lärdom för det innan men efter denna ban har jag verkligen fått en eftertänkare och verkligen tagit lärdom det lovar jag om ni hade frågat mig denna frågan innan hade jag ljugit och sagt ja men nu menar jag allvar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte lagt ut montage det var bara onödigt jag visste att det var emot reglerna och strikt förbjudet men jag valde att inte lyssna på det och lägga ut ändå vilket jag ångrar nu och det är ju no shit då jag är bannad kunde inte riktigt förstå vad detta skulle få för konsekvenser och nu i efterhand så ångrar jag mig men jag var en smidigt rent ut sagt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lägga ut montage och lämna unive för varje gång jag varit bannad från unive eller lämnat så har jag bara ångrat mig och jag lovar att detta är sista gången detta sker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Detta är sista gången något sådant händer, jag har verkligen ändrat på min standard jag lovar!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka