Accepterad muhammed redjepi | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hodza

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Muhammed redjepi

Vad är ditt discord namn? Muhammed redjepi#7203

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Muhammed är en 22 årig kille som är driven att lyckas och det är inget som kommer att stoppa honom. Muhammed kommer från Kosovo och är en glad och utåtriktad människa som älskar att skaffa nya kompisar och hans moral är allt som är viktigt för honom, han skadar aldrig någon som inte vill han något ont, han har även dåligt tålamod vilket får honom i jobbiga situationer ibland. Muhammeds familj innehåller bara av honom och sin mor just nu på grund av att hans pappa åkte in för mord vid hans åtta års ålder, på grund av detta så har Muhammed fått kämpa med sin barndom och leker ett farligt liv nu då han aldrig haft någon förebild. På hans fritid så håller han på mycket med bilar, festa och vara med kompisar, hans sociala liv är det som betyder mest för honom. Muhammeds liv är rätt oklart just nu, kanske hamnar han i en högt uppsatt roll hos bil mekanikern, eller så blir han bara en till kriminell på gatan, vem vet?

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig RP och att jag vill förbättra andras och min upplevelse . på så sätt att alla får vara med och delta. kunna följa reglerna till punkt och pricka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna för att ha kul i ett scenario ibland förlorar man också ibland blir det att, man ska alltså inte vinna alla scenarion, man skall spela för båda parterna.

Hur hittade du Unive? genom min kusin för flertal år sen nu kör jag här dagligen.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka