Accepterad Mugiwara | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mugiwara

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kerlos

Vad är ditt discord namn? strawhat_0

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Mugiwara och är 27 år gammal, har 2 små syskon och en väldigt stort familj. Jag är en gåtfull person från de vackra landskapen i Italien. Trots att jag hade en kärleksfull familj, bar jag på tyngden av svåra upplevelser från en ung ålder. Istället för att ge upp valde jag en annan väg och hamnade i den kriminella världen. Trots mina brottsliga aktiviteter, förblev mitt hjärta öppet för de som hade det svårt. Jag blev en sorts modern Robin Hood, stjäl från de rika för att hjälpa de fattiga.

Som en del av den kriminella världen gjorde jag snabbt ett namn för mig själv. Jag blev känd för mitt mod, min skicklighet och min förmåga att navigera i de farligaste situationerna. Men trots min inblandning i olagliga aktiviteter, förblev jag trogen till mitt hjärta och mina värderingar.

Bakom min hårda fasad och mörka förflutna finns en man som strävar efter att göra gott. Jag är en komplex individ, vars historia påminner oss om att även i mörkret kan det finnas ljus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En väldigt fin och seriös RP, samt vara social med alla och tillföra en god stämning dvs att ingen ska känna sig utanför.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar eller fattar beslut som gynnar den andra parten, även om det kan innebära att man själv får stå tillbaka eller förlora på det. Det kan vara ett medvetet val för att bevara relationer, bygga förtroende eller främja samarbete.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag!! Tex FearRP, Copbait, MetaGaming, Clogg, Powergaming, VDM, RDM, NLR

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men jag har flera vänner som kör i Unive och hjälper mig, sen har sett mycket på youtube.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej förutom att jag är social snäll och respektfull

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka