Nekad muffy | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

muffy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199064320145/

Vad är ditt namn i verkligheten? tirian ekman råsberg

Vad är ditt discord namn? tirre09#7401

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär är född i Sverige i Skåne han hade en hjärt sjukdom när han föddes så han hade tufft när han var liten. men senare när han var 8 år började han på hockey och spela det i 6 år. sen när han blev 17 blev han kriminell och började med vapen och mer. och när han blev 20 blev han kidnappad av ett gäng och då skrämde dom han och då slutade han med kriminaliteten och började med billar och lagga billar och nu när han är 21 år nu har han ett garage och gör om sina egna bilar och meckar med dom och hänger med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna börja jobba på Falck så jag kan lagga andras billar för det gillar jag att göra och man blir en del av unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker det är kull att spela spel med andra folk och det är roligt att prata med andra och ha det kul och unive är den största servern och där är mest folk på.

Hur hittade du Unive? jag hittade hitt genom att cosmo_bt spelade det

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska ha bra RP på unive och ha en bra röst hela tiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli medlem och jobba på Falck och kanske bli kriminell senare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på unive

Tillbaka