Nekad muff3n | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

muff3n

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198308977139/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? ♿MUFF3N♿#7302

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2006

Berätta om din karaktär. Han heter karl nilsson och är en vit man på 21 år han har ingen familj förutom sin far och mor som bor i en annan stad långt borta,
Han har svart hår med ett stadigt skägg och har intresse för bilar och motorcyklar.
Hans dröm jobb är att jobba på vianor eller auto efter som han gillar fordon och har mycket kunskap inom ämnet.
Karl nilsson är en snäll och välkommande individ som kan tala för sin åsikt och hjälpa behövande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har letat efter en bara rp server att spela på och nu har jag spelat på unive 2 veckor men det finns begränsningar om man inte är medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns mycket människor som är bra på rp mycket fina bilar som inte går alldelse för snabbt och adminsen är jätte trevliga och hjälper till. Det är en hög nivo av rp

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av en kompis till mig som spelade mycket på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Sprida glädje och att ha en rolig dag med äventyr samtidigt som jag vill hjälpa andra med deras problem och ge dem en bättre dag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få ett jobb på vianor eller auto och att tjärna pengar så jag kan köpa mig en riktigt bin bil på brittas

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu är aktiv på unive 3-8timmar om dan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka