Accepterad MuFakka | Medlem ansökning [Dawgs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MuFakka

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088192273/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? MuFakka#9554

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Åkesson. Han föddes i Göteborg år 1996 men flyttade till Stockholm när han var två år gammal. Björn och hans mamma och pappa flyttade till Östermalm, de var en ganska rik familj, han mamma, Erika Åkesson jobbade på Nordiska museet och Björns pappa, Simon Åkesson jobbade som polis och var högt uppsatt, han var en polis/kriminalkommissarie. Björn var mycket intresserad av polisen och deras jobb, så efter att Björn har gått klart 9:an så ville han gå på en linje för att bli polis (Ekonomiprogrammet) men det fanns ingen plats kvar i Stockholm, sen så fick han reda på att det fanns en gymnasiumskola som var relativt nära. Ekonomiprogrammet, Gutegymnasiet, Visby. Björn blev överlycklig men ändå inte, det betydde att Björn blev tvungen att flytta ifrån hans mamma och pappa i två år, hans föräldrar var stöttande och sa att han skulle ta den linjen, så Björn gjorde det. Björns föräldrar betalade allt, bussen till Nynäshamn, båten till Visby och ett helt eget rum på gymnasiet, Björn kunde inte vara gladare. Han gick linjen och han pratade med sina föräldrar varje dag genom mobilen som Björn fick innan han åkte till Visby. Efter han hade gått linjen så flyttade han tillbaka till Stockholm och bodde med sin mamma och pappa sedan fick Björn reda på en relativt ny stad Unive. Han bestämde sig för att åka dit för att skapa ett nytt liv. Försöka bli polis. Björn kunde inte vara gladare. Björns barndoms kompisar åkte också till Unive. Björn kan vara en snäll och en mycket omtänksam person och han bryr sig om alla även om någon är kriminell så bryr han sig. Björn brukade spela på sin dator väldigt mycket och han är ännu intresserad av datorer och programmering. Han kan bli sur ofta när han spelar men inget alvarligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ha en server att spela på just nu och det känns som den enda serven som har bra rp och många spelare och jag vill också bidra med bra rp och vara med i roliga scenarion, ha allmänt roligt helt enkelt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp-nivå. Jag anser att jag är mogen. Jag kommer vara som en servervakt fast jag inte är det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kommer vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag frågade en kompis om den hade något förslag på en bra server som jag kunde spela på.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka