Accepterad MuFakka | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MuFakka

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088192273/

Ditt Hex-ID: 1100001433acb11

Vad är din discord tagg? mufakka

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte eftersom det inte går att se (I alla fall inte på discord servern), samt har jag inte GTA V eller FiveM nerladdat för att se. Skulle upp skatta ifall ni kollar logs för att ta reda på vem det var som bannade mig.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-17 010548.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt, vet jag inte. Jag försökte göra det rätta, men jag blev bannad istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade Assassins Creed Unity, sedan gick jag in på discord (för att göra något som jag inte kommer ihåg), då såg jag att jag inte hade Unive discord servern kvar. Efter det gick jag in på FiveM och såg att jag hade blivit permanent bannad ifrån servern. Jag försökte att joina discord servern igen men det gick inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. (Jag kan inte skicka bild på banmeddelande eftersom jag inte har FiveM ännu, då denna ban hände för snart 1 å sedan, men jag kommer ihåg anledningen.). Enligt mig var det en felaktig ban. Efter att jag hade anmält en staff samt två spelare, för att de höll på att göra en Gang RP server, blev jag bannad för "server diss" och "staff diss". Jag förstår att "server diss" och "staff diss" är alvarligt, men vad jag har sett så finns det en regel som tyder på att jag gjorde fel? Ifall jag har gjort fel så vill jag gärna veta vad för regel som säger emot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare. Den här bannen var min första.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda. Jag försökte bara göra det rätta, att anmäla 3 personer som gjorde fel. Om jag hade kunnat gjort annorlunda vill jag gärna veta, så jag kan utvecklats i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag och jag ber så mycket om ursäkt för mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Senast ändrad:
Hej, kan du kolla så bilden du skickade är rätt på bannen.
Hej, Philip!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag har tyvärr ingen bild på bannen eftersom jag inte har FiveM längre (glömde att ta bild på bannen när det hände). Behövs bilden eller kan ni kolla logs?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka