MuFakka | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MuFakka

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Eneqvist

Ditt discordnamn: mufakka

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag känner att RP:andet behöver förbättras. Just nu är krim RP:n är helt tumultuarisk och jag känner att det behöver bli bättre. Eftersom jag själv är krim ser jag dagligen hur rp:andet blir värre och värre varje gång man spelar och jag vet vad som krävs för att krim RP:n skall för bättras. ag kommer att bidra med mycket motivation och jag har en stor vision för hur framtiden på Unive ska se ut så att den sociala RP:n kommer att växa upp igen som förr. Jag är ärlig och empatisk vilket bidrar till en bättre miljö som flera känner sig bekväma vid samt har jag har relevanta kunskaper vilket gör att jag kan utföra mitt jobb på ett mer effektivt och bättre sätt. Jag anser att jag kan arbeta bra under stress och kan se flera lösningar på olika typer av problem då jag är kreativ. Jag är lyhörd, vilket leder till ett bättre utförande av arbetet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu fungerar krim RP:n inte alls, den är kaotisk. Tycker att den starkt behöver bli bättre. Även den sociala RP:n är lite dåligt. Den är inte som förr och jag vill se ändring i det. Just nu är det bara "skjuta, skjuta" inom krim RP:n och att "äga" områden, vill se ändring i det samt vill jag att gäng ska kunna prata med varandra, utan att behöva skjuta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag har många idéer om hur det kan ändras, men den primära idéen är exempelvis: lägga in fler och hårdare regler för krim RP:n som folk inte hitta loopholes i. Den andra idéen är att simpelt skicka alla som ej kan bete sig, men det är den sista utvägen som jag vill vandra igenom.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Om man ska vara staff ska man vara lyhörd och man ska lyssna på alla parter oavsett om man tycker att någon har helt fel. Det är extremt viktigt att agera professionellt, men inte för mycket då man vill att andra personer ska känna sig bekväma, man ska helt enkelt vara sig själv och vara neutral. Man ska inte bli överdrivet stressad under staff situationer, utan hålla ett lugn så att alla parter inte känner att man tar en sida utan förbli neutral tills tillräckligt med bevis har framförts.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer primärt att fokusera på mitt egna privatliv, såsom studier, mm. och min sekundära del av min tid har jag inget emot att tillbringa som staff på Unive eller att rollspela. Kommer troligtvis att behöva ta pauser då jag vill excellera mina studier.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2022. Har tagit pauser då och då.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har erfarenheter från andra servrar förr i tiden. Kunde kommandon då, men har glömt det mesta.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka