Accepterad mudONdaFLOOR | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mudONdaFLOOR

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199067361690

Vad är ditt namn i verkligheten? Rami

Vad är ditt discord namn? mudONdaFLOOR#5942

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karäktar är en man, och han heter Habbe han är 31 år gammal. Han är adopterad från Ryssland. han föddes i ryssland av en en Arabisk (från Egypten) pappa som hette Hassanein, och en ryss mamma som hette: Malkova Rossijane. hans pappa lämnade honom och hans mamma för att resa tillbaka till egypten när Habbe bara var 1 och ett halvt år gammal. pappan skulle resa tillbaka till Egypten för att skaffa lite pengar som han sen skulle skicka tillbaka till hans familj i ryssland, men han blir dödad på ett litet kafé mitt ut i ingenstans för att han vägrade betala för drickan som han beställde.
när familjen i ryssland fick reda på det som hade hänt begick Habbes mamma självmord och lämnade lilla habbe som bara var 1 och ett halvt år gammal ensam i den brutala världen.
Habbe blev sedan omhändertagen av ett barnhem där mer än hälften av alla personal inte var legitimerade. personalen brukade inte behandla barnen på ett bra sätt, de misshandlade de, gav de för lite mat och även gjorde övergrepp på de. Habbe kommer fortfarande ihåg hur han blev behandlad i ryssland.
men en vacker vaknade Habbe till en varm och ljus röst, det var en kvinna som hade kommit för att adoptera Habbe. Hon hette May-ann och var från Sverige. Hon tog med habbe hem till Sverige, i Sverige blev livet bara bättre och bättre, han fick en bra utbildning och började jobba in ingenjör branschen. Tyvärr dog May-ann av canser när Habbe var 21 år gammal.
Vad har habbe för intressen?
Habbe älskar bilar, han är ett stort fan av BMW och Mercedes. han gillar även olika sporter men mest fotboll och hocky. när han var yngre brukade han sjuta fotbollar på grannens katter.
Det som hände honom på barnhemmet påverkade honom jättemycket, och nu tack vare det går han på terapi varannan vecka.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill så klart ha kul, men framför allt att göra andras dag bättre genom att rpa så ärligt som möjligt och att vara så seriös som möjligt. en annan sak är också att jag har spelat lite på servern utan whitelist och jag tycker redan jättemycket om den, alla är seriösa och man träffar härliga människor. jag har läst reglerna också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill verkligen bli en del av serverns community, jag tycker verkligen om den här servern och jag vill som bidra med så mycket som möjligt för servern

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekomenderade servern till mig. De har spelat på den länge nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? just nu har jag inte något klart mål, jag vill bara ha kul och göra att andra också har kul men jag kommer försöka rpa mig fram i servern och och få så bra status som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på nån annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka