Accepterad mudONdaFLOOR | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mudONdaFLOOR

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067361690/

Ditt Hex-ID: 110000141fcf19a

Vad är din discord tagg? mudONdaFLOOR#5942

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 23 timmar 47 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? från deras pov trodde de säkert att jag gjorde fel, men jag tycker inte det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis åkte upp till drågstället, där var det många kriminella som hittade oss, helt plötsligt tar en av de upp en pistol och riktar den mot mig, han väntar knappt 3 sek och sen så sjkuter han mig. jag valde att inte köra iväg, det hade jag kunnat göra hur lätt som helst men jag körde inte för att det hade varit fearrp. när jag sen låg död på marken valde jag att inte quita spelet för det hade då varit combatlog men sen helt plötsligt blir jag avstängd för fearrp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, det var en felaktig ban för att jag inte fick tillräckligt med tid att ragera plus att jag följde alla regler som man bör följa under scenariot. men sen blir jag bannad ändå. en annan sak är också att han inte hade skjutit mig på så kort tid i verkligheten om det hade varit samma scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade blivit bannad, det var för att jag slog en person som hade dödat mina två kompsiar. han tyckte att jag hade gjort fel och då blev jag bannad för rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske pratat med personen men jag hann inte eftersom den tiden jag hade på mig var liten och att jag försökte rpa som att jag hade panik.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att prata och förhandla med olika personer vid olika scenarion. så att vi åtminståne kompromisar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka