Accepterad Muddi | Chef-jobb ansökan [Taxi] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Muddi

Icke Medlem
Meddelanden
589
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi

Vad heter du IRL? Hamodi

Vad heter du på discord? Muddi#6320

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? Över 1 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Genom att vara så aktiv som möjligt samt skriva ut i annonser att vi har öppet, Höja aktiviteten där. Jag kommer att visa att vi finns, med det menar jag att det ska finnas lite taxis som är ute här och där, t.ex på piren, trygg hansa, torget och där det är en stor folk samling. I jobbet kommer jag att hitta rätt personer för att kunna utföra en bra rp som taxichafför. Jag kommer att låta en bra och mogen anställd köra limosin som vi hyr ut för ett rimligt pris. Detta är för den sociala rpns skull. Jag kommer att uppdatera mer att vi har öppet så folk kan ringa en taxi när de behöver. jag kommer att skriva i annonserna hur de kan ringa en taxi för att underlätta edt fdör folk, på så sätt höjs aktiviteten där. jag kommer att göra roliga scenarion med olika events som till exempel nu halloween, jag hade fått till flera anställda så att taxi bolaget kunde bli mer aktiv och kan visa upp sig för unive staden, skulle vilja hjälpa folk med att ta dem till olika positioner samt hålla väldigt mycket koll på korruption, kunna få en mogen anställd som har erfarenheter för att kunna göra sitt jobb bra genom att ta folk till deras positioner

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit P-A tidigare som taxi bolaget men inte så högt uppsatt. Jag har dock varit biträdande chef på Qpark och på båda jobben har jag märkt att man styr de likadant. Jag har erfarenheter om lämpliga frågor på tintervjuer, jag r ativ, skriver ut mycket i jobb dcn, jag tar in rätt anställda och är bra på att styra runt i jobb. Jag är även väldigt bra och smidig när det gäller panelen. Har haft andra jobb där jag drivit firmor.

Hur ofta kommer du vara inne? Såhär kommer min vecka att se ut när jag är hemma:
Måndag: 15:00 - 23:00
Tistdag: 15:00 - 23:00
onsdag: 15:00 - 23:00
torsdag: 15:00 - 23:00
Fredag: 13:00 - 01:00
Lördag: 10:00 - 01:00
Söndag 10:00 - 23:00

Lov
Måndag: 10:00 - 01:00
onsdag: 10:00 - 01:00
torsdag: 10:00 - 01:00
Fredag: 10:00 - 01:00