Nekad Muddi | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenll

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198924200449/

Ditt Hex-ID: steam:110000139747a01

Vad är din discord tagg? Muddi#1832

Vem var det som bannade dig? Frankho

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar slåss på piren dålig rp Går ut om: 0 dagar 20 timmar 42 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en kille på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare var på piren, sen kommer en grabb som örjade chafsa med oss. Vi får en konflikt där båda svär mot varandra. Sedan så puttade vi varande och tillslut så slog jag ett slag men inga fler. Direkt så börjar någon skriva bete er som om de vore lall men nu för tiden kan man inte ens ha en konflikt inom rpn utan att man ska bli banand och anklagas för att alla eller som i detta fallet "dålig rp"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för mig var det felaktig eftersom att vi gick inte och lalla, sprang runt, slog folk, osv vi hade konflikt, slog 1-2 slagmen jag har tidigare varit staff och fattar hur trötta de har blivit på lallare och årkar inte ge sådanna chanser men vi försökte inte direkt lalla under de tillfället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De mesta när jag var ny, man kan se i min banhistorik att de va typ bara när jag var ny, så de va nog lall, suntförnuft och sen kan ha varit ooc med micken öppen men nu så rpar jag inte likadant då jag tänker nu innan jag gör något samt så tar jag lärdommar genom att ha fått ganska många bans och jag årkar inte mer med det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade inte direkt behövt slå ett slag men min rp karaktär hade dock inte låtit folk snacka så med honom. Ja det är jag som kontrollerar honom men jag rpar på de sättet han är inte direkt hur jag hade reagerat vilket ändå hade varit möjligt att jag reagerar på de sätt karaktären/jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte behöva göra något tråkigt för sataffsen att sepcca där de måste ta återgärder för, denna konflikt hade kunnat tas någon annan stans eller inte alls men ska förbättra hur jag rpar iallafall. Jag att tänka extra hädan efter för att jag fattar hur mycket staffsen vill göra för server (inte vill ha lall)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka