Accepterad Muddi | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenll

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198924200449/

Ditt Hex-ID: steam:110000139747a01

Vad är din discord tagg? Muddi#1832

Vem var det som bannade dig? Frankho

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? byter kläder utan att ha med sig ombyte eller väska - (fail rp) Går ut om: 0 dagar 17 timmar 54 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffesen valde att banna mig efter som att de inte såg någon väska eller något annat som är de såg migm byta om. Då de fallet så bryter jag mot fail rp regeln.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygghansa och så ville mina vänner kolla på mina kläder som jag har på peden. Jag hade rpat på me tar ut kläder från väskan och så byter jag kläder på övre delen av kroppen. Ifall då jag hade gjort nedre så hade det varit lite suntförnuft att byta nedre delen på peden. Jag visar de massor av kläder och där visar jag även en väst och eftersom att västen är med i samma kategori som väskan så byttes väskan ut mot västen. Det kan se ut på klippet att jag visar massor av kläder på amma gång men jag försökte hitta ett specefikt plagg och därflr bläddrade jag, vilket i verkligheten inte hade funkaat så man rpar inte direkt på de. En liten stund senare går, sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag rpade på att jag tog ut kläderna men från staffsens perspektiv så såg de inga kläder som kan ha behållt en väska så inet direkt deras fel att de inte såg väskan men jag gjorde direkt inget fail rp i de fallet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mycket tidigare lall när jag var ny, har samt haft ooc då jag råkar när ag va ny, har haft vdm men inget grovt vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat visa på en anna plats där det inte fanns massa folk som kunde se att jag byetr kläder och de som inte ser att man rpat på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska förtyliga med hur jag ska visa andra att jag rpar på när jag byter kläder istället för att rpa en gång sen byta flertal gånger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tänk på att inte byta kläder öppet sådär det ser konstigt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka