Nekad Muddi | Ban överklagan [bubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenll

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198924200449/

Ditt Hex-ID: steam:110000139747a01

Vad är din discord tagg? Muddi#1832

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Suntförnuft, skrattar i scenario och lallar, Går ut om: 0 dagar 23 timmar 58 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skratta under scenario vilket gör de tråkigare att kolla på idall man ser att någon begår ett regelbrott samt så tror jag et såg lalligt ut från vinkeln där jag satt och förstår att de inte förväntade det från mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt support och pratade om vad som hade hände och det som hände va att det blev tjafs mellan 2 olika grupper där det ledde till kaos och regelbrott begick. Det som hände för mig var ju då att jag skratta när en person blev slagen med basebollträ så skrattade jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte felaktig eftersom att jag skrattade vilket kan hettsa folk i scenariot och de låter bara fel ingame att ajg skrattar för att en person bilr nerslagen med ett basebollträ men vilket jag isälölet borde ta mer seriöst men jag tycker dock att det var dåligt at jag skickar en report att en grabb rdmar och så ser staffen att han blev rdmad och sedan lootad men gör inget men istället skriver "en staff e här" när de kan ta återgärder på de istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var ny tills spelet utan att känna till något, utan någon som kunde hjälpa mig med hur man rpar bra men efter att jag blev medlem och olika bans så hhar jag lärt mig att alltid tänka innan jag gör något samt att hålla mig till reglerna 100%.
Så med tiden har jag lärt mig om hur jag ska rpa och bete mig så jag slipper att bli bannad och istället få berömm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat ta kontakt med en annan staff från första början då den som var där inte tog återgär. Om jag fick dit en staff som kunde ha kontroll över den situationen så hade vi kunnat slippa det som hände och istället rpat och haft kul. Detta tror jag allihopa som hade velat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ta de mer seriöst med hur jag effekterar vissa scenarion genom att skaratta vilket kan hetssa fram mycket ur folk. Hädan efter ska jag bete mig i sånna situationer så att de inte blir tråkigt för någon och istället göra scenarion mer roliga. Jag hoppas att jag ahr bevisat att jag ångrar det jag gjort och begär bara en ny chans att bevisa vad jag kan göra för servern. :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka