Nekad Muddi | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muddi

Icke Medlem
Meddelanden
589
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198924200449/

Ditt Hex-ID: steam:110000139747a01

Vad är din discord tagg? Muddi#6320

Vem var det som bannade dig? Morre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-26 223650.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, har inte varit hemma idag eller ens rpat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte närvarande, fick ett pm av morre där han bad mig hoppa support runt klockan 21:30, svarade en litet tag efter sedan och skrev att jag kommer strax hem och kan diskutera då, får sedan ett svar av morre där han skriver "Redan tagna åtgärder, det är ej nödvändigt". Kommer sedan hem, ser att jag är dc bannad och har blivit fivem bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte, tror inte det har inte varit hemma sen jag gick till skolan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fortkörning, lall, powergaming mm. Har lärt mig av bannsen, har väntat ut de flesta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, har ingen aning om varför jage bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka