Nekad Muddi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muddi

Icke Medlem
Meddelanden
589
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198924200449/

Ditt Hex-ID: steam:110000139747a01

Vad är din discord tagg? Muddi#6320

Vem var det som bannade dig? fini sen LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-23 001622.pngSkärmbild 2023-09-26 004824.pngSkärmbild 2023-09-26 005147.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För Fusk enligt unive och enligt FINI så har ett annat konto länkat till detta fuskat. Vet ej om det är unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett inkallat möte i krimchatten av philip där han sa att ett viss antal personer har haft fusk och jag var en av de personerna philip nämnde. En stund senare blir alla taggade o skickade från dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja felaktig. Jag har aldrig använt fusk i unive. Jag kontaktade Fini och frågade varför jag var bannad så skriver de att det är ett annat konto som har fått detta bannat och som jag tidigare sagt så har andra folk haft mitt steam så kanske när de blev fångade så blev mitt konto påverkat. För just det säger de. Snälla läs vad som står i bilderna, får aldrig svar när LUDDE nekar. Ifall ni tror att jag använt fusk kan ni ju ändå säga varför ni tror det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit dubbelbannad mm, har blivit bannad för Fearrp när jag var ny ett antal gånger, rpar ej på dsync eller miss, halv ooc när jag var ny. Hade inte fullt koll på reglerna men har varit i unive ungefär 3 år och har inte blivit bannad på ett långt tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ska egentligen inte ha fusk i min dator men fortfarande är det inte direkt relaterat med unive sålänge jag inte använt det i unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? AA onödigt att ha fusk när man har saker att förlora på de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

vill även tillägga att jag håller på att lösa unban med fini, de frågar om jag känner till ett annat steam mm som kan ha varit den som fuskade
1695755683903.png

^^Detta steam delar jag med en annan spelare för vi delar spider-man spelet. Den andra personen har använt projekt

Detta kan ej överklagas för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka