- Meddelanden
- 589
- Reaction score
- 9
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamodi issa
Ditt discordnamn: Muddi#6320
Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2007
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag har tidigare erfarenheter som staff. Samthar jag varit ansvarig. Som M-A och staff har jag visade jag mycket aktivitet. Jag känner även att jag vill söka problem i servern och förbättra den. Jag är mer intresserad att jobba för staffteamet än att rpa och det tycker jag är mer kul. När jag säger att jag vill "söka problem" menar jag att jag vill hitta och få bort alla lallare och regelbrytare och få de att lära sig från sina misstag samt vill jag att de lär sig reglerna innan de kommer in på servern igen.
just nu brinner jag för det och speciellt för unive. Jag vill bli staff för att jag vill uppfylla ett par mål här på unive.
Känner även att nu när jag är mer erfaren så kommer forumet, speccandet, och speciellt onmrådet jag har kommer att vara enklare för mig.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mellan klockan 11-01 från Måndag - torsdag
Och mellan klockan 11-03 fredag - söndag
Skoldagar ser ut såhär:
Måndag - torsdag = 15,16 - 00:00
Fredag 13:00 - 02:00
Lördag - söndag, - 12:00 - 02:00
Mellan dessa tider varje dag om jag inte har något för mig t.ex bortrest 2 dagar, eller om jag är med familjen på tivoli hela dagen vilket inte händer varje dag så mycket aktivitet kommer ni att se från mig.
Hur länge har du spelat på Unive? över 1 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff tidigare och jag känner till massor med kommandon, forumet och vet hur det går till i staff teamet.
Jag har erfarenheter inom de flesta områderna och har bra koll på de andra.
Här är de följande kommandon jag känner till
/Kick (id) (anledning) - Sparkar ut en spelare från servern och skriver en anledning
/svban (id) - Du bannar en person i 1 timme
/Ban - (id/hex) (längd) (anledning) - Du bannar en person. skriver hur äge och en giltig anledning sedan skickar ut det i banbevis.
/Unban - (hex) (anledning) - Du unbannar en person som t.ex fått en godkänd banöverklagan.
/revive - Återpplever en person.
/dv (Radius) - Du tar bort en eller flera bilar beroende på vad du skriver in för radios sedan kommer de tillbaka efter restart.
/noclip - Du gör dig själv osynlig där du kan flyga runt och specca.
/spec (id) - Du kollar på en person från deras vinkel utan att de kan hitta ett id på dig.
/Freeze (id) - Du fyser en spelare så att de inte kan röra sig.
/Unfreez (id) - Du unfreezar en freezed spelare.
/Goto (id) - Du går till en spelare.
/bring (id) - Du hämtar en spelar till dig.
/Tpm - Du teleporterar dig till din waypoint.
/Toggleid - Du gör så att du kan se en individs id
/Togglename - Du gör så att du kan se en spelares stem namn och id
/Who - (id) - DU kollar upop en spelares roller
/setjob - (id) (jobbnamn) (rank)
/announce - Du skrieer ut ett medlenade
Jag kan mycket mer men detta är de viktigaste enligt mig.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? jobbansvarig, sv ansvarig, support ansvarig låter mest kul men har inga problem med de andra områderna.
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
Ditt discordnamn: Muddi#6320
Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2007
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag har tidigare erfarenheter som staff. Samthar jag varit ansvarig. Som M-A och staff har jag visade jag mycket aktivitet. Jag känner även att jag vill söka problem i servern och förbättra den. Jag är mer intresserad att jobba för staffteamet än att rpa och det tycker jag är mer kul. När jag säger att jag vill "söka problem" menar jag att jag vill hitta och få bort alla lallare och regelbrytare och få de att lära sig från sina misstag samt vill jag att de lär sig reglerna innan de kommer in på servern igen.
just nu brinner jag för det och speciellt för unive. Jag vill bli staff för att jag vill uppfylla ett par mål här på unive.
Känner även att nu när jag är mer erfaren så kommer forumet, speccandet, och speciellt onmrådet jag har kommer att vara enklare för mig.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mellan klockan 11-01 från Måndag - torsdag
Och mellan klockan 11-03 fredag - söndag
Skoldagar ser ut såhär:
Måndag - torsdag = 15,16 - 00:00
Fredag 13:00 - 02:00
Lördag - söndag, - 12:00 - 02:00
Mellan dessa tider varje dag om jag inte har något för mig t.ex bortrest 2 dagar, eller om jag är med familjen på tivoli hela dagen vilket inte händer varje dag så mycket aktivitet kommer ni att se från mig.
Hur länge har du spelat på Unive? över 1 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff tidigare och jag känner till massor med kommandon, forumet och vet hur det går till i staff teamet.
Jag har erfarenheter inom de flesta områderna och har bra koll på de andra.
Här är de följande kommandon jag känner till
/Kick (id) (anledning) - Sparkar ut en spelare från servern och skriver en anledning
/svban (id) - Du bannar en person i 1 timme
/Ban - (id/hex) (längd) (anledning) - Du bannar en person. skriver hur äge och en giltig anledning sedan skickar ut det i banbevis.
/Unban - (hex) (anledning) - Du unbannar en person som t.ex fått en godkänd banöverklagan.
/revive - Återpplever en person.
/dv (Radius) - Du tar bort en eller flera bilar beroende på vad du skriver in för radios sedan kommer de tillbaka efter restart.
/noclip - Du gör dig själv osynlig där du kan flyga runt och specca.
/spec (id) - Du kollar på en person från deras vinkel utan att de kan hitta ett id på dig.
/Freeze (id) - Du fyser en spelare så att de inte kan röra sig.
/Unfreez (id) - Du unfreezar en freezed spelare.
/Goto (id) - Du går till en spelare.
/bring (id) - Du hämtar en spelar till dig.
/Tpm - Du teleporterar dig till din waypoint.
/Toggleid - Du gör så att du kan se en individs id
/Togglename - Du gör så att du kan se en spelares stem namn och id
/Who - (id) - DU kollar upop en spelares roller
/setjob - (id) (jobbnamn) (rank)
/announce - Du skrieer ut ett medlenade
Jag kan mycket mer men detta är de viktigaste enligt mig.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? jobbansvarig, sv ansvarig, support ansvarig låter mest kul men har inga problem med de andra områderna.
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
Senast ändrad: