Nekad Muddi | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenll

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamodi issa

Vad heter du på discord? Muddi#1832

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från kl 12:00 till 01:00 minst varje dag enner så spelar jag längre om det inte är nåtgot som jag ahr flr mig att göra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vair medlem 2 gånger men från början så har jag varit de ungefär 4 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Hamod/Videos/Captures/FiveM%C2%AE%20by%20Cfx.re%20-%20Unive%20Roleplay%20-%20discord.gg_unive%202022-07-14%2001_07_55.png De senaste bannen var velaktig då jag hade krim bara att jag inte var medveten att de inte kom upp.

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är som en Helper till Staffteamet. DEt jag menar med det är att Servervakterna ska ta återgärder på t.ex en lallare eller en regelbrytare när staffsen inte är där eller t.ex på scenarion när det behövs kanske rev pga kanske miss så kan servervakten ta hjälpa istället för att tillkalla staffsen och göra det enklare för de att ta hyand om andra viktigare grejer de har för sig. En servervakt sa rpa som vanligt och ta återgärd när det behövs. En servervakt ska inte söka problem för att det är inte deras roll som servervakt. Somsagt rollen somservervakr är att ta återgärder om någon regel bryts där de är.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har varit staff och en servervakt, jag är väldigt erfaren och vet mycket om själva rollen och hur man ska aggera osv. Jag är en väldig aktiv deltagare på unive som kommer att vara med i olika scenarion dör det komemr att behövas någon som kan ta återgärder på olika sätt t.ex om det är trafikstopp och jag ska be personerna som blir stoppade och kanske id så kör de bara iväg utan någon bra förklaring/anledning. Då bryter de mot suntförnuft reglen då de kör iväg på trafikstopp vilket man inte hade gjort i verkligheten. Då måstes det ta återgärder för att regelbryatrna ska lära sig att inte göra o något sånt val.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en som inte använder sina perms bara för att kunna få makt eller för att använda det på fel sätt utan använder för serverns bästa. Bra Servervakter ska inte vara rädda att ta återgärder utan ska vara bestämmda med självförtroende. Jag tycker att en bra servervakt ska kunne reglerna till 100% innan de ska ansöka för att redan veta hur de ska aggera och i vilka tillällen då de ska vara emdvetna om hur grova vilka regekbrott är och om det är nödvändigt att rapportera in en förlängning.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse inom servervakt är när man använder sina perms till helt fel sker t.ex att man dör för att man inte har bälte på sig och sedan revivear sig själv för att man inte kanske årkar vänta för vård eller att man använer toggleid i scenarion där det ger dig fördel som t.ex att det är jag och jag har på toggleid och så gömmer sig en av gärningsmännen i en buske men jag har fördel med tiggleida som visar att han är där och då arresterar jag honom. Korruption är att använda sina perms flör att revivea sin vän utan klara bevis på att se klara bevis på att de behövde. Servervakter har som ansvar att som sagt ta återgärder när ingen staff finns där, inte abusea sina perms och istället använda de rätt, och att se till att folk sköter sig och att dva bilar som är övergivna, töcker vägar/garage, men bara ifall man ser ett fordon som behövs dvas.

Du har utveckalt mycket bra och kan detta ser man,
+++rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka