Accepterad Mucklan | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mucklan

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198378753563/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Mucklan#0897

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Haffesson. Han är runt 50 år. Han har lite mer livserfarenhet än dem flesta på servern. Han gillar bilar och att hålla koll på staden. Han brukar visa folk vad som är rätt och vad som är fel. När Magnus var ung så hade hans Pappa en bubbla. Den fungerade aldrig. Men en dag så fungerade den och då åkte dem ut på en sväng. Den dagen så pratade hans pappa mycket och Magnus lärde sig mycket om bilar men mest om livet. När han var runt 20års ålder så skaffade han sig en egen bil. En Saab. Den mekade han med och åkte runt med på fritiden. Han tränade ju längdhopp så han fick bara en liten tid år bilen och körandet. Om någon behövde hjälp med t.ex bilen så var Magnus rätt person att kontakta. Men alla fick inte hjälp bara vissa. MEd det menar jag att vem som helst kan inte bli vän med Magnus. Han är en glad och arg karl. Han är ofta glad men visar inte det så mycket. Han visar mest frustration till folk som gör fel. NU för tiden håller Magnus staden ren och "rätt".

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med seriöst rp och bra scenarion. Jag kommer även bidra med bra och glad stämning. Jag vill skapa en bättre community och försöka ha kul med människor på servern. Jag är nästan inne varje dag så jag är aktiv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive eftersom den är jätte aktiv och har bra staffs som bannar eller kickar om man gör fel. Det är inte så mycket lallande. Oftast seriös rp och bra och snabb staff

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på twitch och då ville dem att jag skulle vara med och jag testade. Då fastnade jag för det. Jag har även rekommenderat det till mina vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få så bra scenarion som möjligt. Jag vill även höja min rp nivå. Skaffa ett jobb, tjäna pengar och skaffa vänner. Jag vill ha så kul som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill jobba på Mekonomen, skaffa vänner och ha kul. Det finns jättemycket att göra och jag vill utforska och uppleva allt som finns att göra på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har letat efter fler men jag hittar ingen som slår Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka