Nekad Mucklan | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mucklan

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Mucklan#0897

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 311 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på det här jobbet eftersom jag tycker det verkar vara riktigt kul och jag har alltid velat var Securitas och Chef. Jag gjorde en ansökan för att börja jobba men jag kunde inte ta någon intervju eftersom ingen var inne. Sedan skrev Chefen att han skulle sluta och då vill jag bli Chef. Jag har velat vara Chef ganska länge och vill jobba på Securitas jättelänge fast inte hittat någon som kan ta intervjuer. Nu gick chefen och då vill jag ta platsen. Jag vet att Securitas inte ha jättebra rp nivå och inte så aktiva eller seriösa. Så jag ska försöka höga deras rp nivå och ta Securitas till en helt ny nivå av rp. Jag ska styra upp verksamheten och göra allt bättre. Jag jobbade innan på Sjukvården och då tyckte jag att våran chef styrde jätte bra(Peter Pan). men sedan slutade han och då sa jag upp mig eftersom det blev en sämre chef. Jag har även velat jobba på Securitas och Chef är ju ännu bättre.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mitt första jobb var Mekonomen fast jag slutade efter några dagar. Jag har jobbar inom Sjukvården ett ganska bra tag och var högt uppsatt. Jag jobbade på bra och tyckte det var kul. Jag var aktiv och tog utbildningar och ville bli biträdande chef. Men sedan slutade som sagt chefen och då sa jag upp mig. Jag ville testa något nytt. Jag kan radiodisciplin och jag vet hur man anställer folk. Jag har ganska bra erfarenhet inom rp då jag försöker få så bra scenarios som möjligt. Jag vet även hur man ställer discord och hur man använder discord

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Magnus Haffesson. Han heter just Haffesson eftersom han haffade många tjejer i sitt unga liv (han var en riktig brudmagnet). Han gillar bilar och lära folk vad som är rätt och vad som är fel. Han blev intresserad av bilar eftersom hans Pappa var en mycket framgångsrik rallyförare som hade vunnit många tävlingar. Magnus är väldigt lik sin pappa. Hans pappa lärde också folk vad som är rätt och fel. Ett exempel är om någon kör på någons bil. Då är Magnus där och hjälper till med att fixa situationen. När Magnus var runt 10 års ålder så lekte han med kompisarna, men det var inte så ofta eftersom Magnus hade det tufft. Hans Mamma gick bort när han var 6 år. Så han och hans pappa bodde kvar i huset. Magnus pappa sa inte så mycket eller kramade Magnus något. Men när Magnus fyllde 10 år så åkte dem med deras bil som var en bubbla. Den mekade Magnus Pappa med mycket och hade ingen tid att spendera med Magnus. Men just då var den i fungerande skick. På den dagen då pratade hans Pappa mycket. Dem åkte tills dem fick soppatorsk och fick putta hem bilen. Som tur var det bara 300meter hemifrån. Sedan fick Magnus en lektion i bilens delar av hans Pappa. Det är därför han kan mycket om bilar idag. Det var också första gånger dem kramades och Magnus ville aldrig släppa taget. Tillslut var han tvungen att lägga sig.
När Magnus hade vuxit upp och blivit 17 år så testade han på Rally. Första gången var men Pappa på en bana. Det gick ganska bra och han började träna och tävla. När Magnus tog studenten så gick han DIREKT till Pappa som jobbade som tågmekaniker. Olyckligtvis så blev han påkörd av ett tåg. Magnus hade jättebra betyg. När Magnus var 19 år så la han av karriären och började med längdhopp. Längdhoppen fastnade han för och gillar det även idag. Han hade sin första tävling i Moskva. Det var EM. Han van tävlingen och fick en trasa. Den trasan satte dem fast på hans byxor som än idag sitter kvar. Magnus är fortfarande förbannad eftersom det går inte att få av den. Men han fortsatte ändå och van mer och mer. Han avslutade sin karriär runt 40 års åldern. Han väntar fortfarande ett paket från Spanien som skickades men Postnord. Han jobbar på Postnord för att andra människor inte ska behöva vänta länge på sin paket.
Magnus har känslor men visar dem inte mycket. Dem enda känslorna han visar är glad och arg. Men han är oftast lite irriterad på något eller någon. Men han kan fortfarande vara glad. Han har mycket livserfarenheter och vet vad som är rätt och fel. Med det menar jag att vem som helst kan inte bli vän med Magnus. Han gillar även sina kompisar och kan skaffa fler.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 timmar per dag. Kommer kunna vara aktiv i discord nästan hela tide

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka