Nekad Mucklan | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mucklan

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378753563/

Ditt Hex-ID: steam:110000118f19e1b

Vad är din discord tagg? Mucklan#3702

Vem var det som bannade dig? Zouwi

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte, men förmodligen för att jag la en Shuushh emote efter att polisen slog ned honom. Vet inte hur det är grov lall när vi hade ett scenario och sedan var det han som blev nedslagen av polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag träffade gamla kompisar på vägen och sedan drog dem därifrån. Det var även en annan kille som började att slå mig så jag slog tillbaka. Men sen sa jag: Det räcker nu. Men sedan kom han tillbaka och slog mig. Men just då kom polisen och slog ned honom med batong och jag kollade på. Sedan drog bara polisen!? Vet inte varför. Men jag antog att han fortfarande var vid liv eftersom polisen skulle aldrig döda honom. Så jag emotade shushh och sa tyst med dig eftersom han hade snackat en massa skit mot mig. Sen tänkte jag dra och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att den var delvis felaktig. Jag ansåg att vi inte var klar med scenariot eftersom jag trodde han levde. Därför emotade jag för att få mer inlevelse i scenariot. Men det kan ses som lall om man inte har sett scenariot. Men min karaktär är lite speciell av sig och barnslig vilket har funkat i ca 2 år nu och har lyckats rpa på så sätt i flertal stora kriminella gäng och gjort feta scenarion. Så jag förstår inte riktigt vad som är felet med det här?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Gamla bans från januari 2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja, kunde dragit direkt när polisen kom men det hade ju inte varit någon humor i detta scenario. Jag hade kunnat dragit men som sagt så hade det inte varit något roligt som hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kanske att försöka köra lite mer seriöst men jag antog att detta var okej eftersom vi hade ett sceanrio då min karaktär ansåg att detta var nödvändigt

HÄR ÄR KLIPP PÅ ALLT:
https://medal.tv/games/gta-v/clips/1JRQPFFvAT1j5b/d1337PDt1Q0J?invite=cr-MSx3eEYsMjUzMTk2MTAs

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka