Accepterad Mucklan | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mucklan

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Mucklan#0897

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Olika. Ibland 09:00 på morgonen sedan fram till 21:00, Ibland runt 15:00 till 22:00 med någon paus. Jag är ganska aktiv om jag inte ska iväg och göra något

Hur länge har du spelat på Unive? 124timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir Servervakt skulle jag hjälpa staff teamet mycket och underlätta arbetet för dem. Jag skulle fortsätta rpa som jag brukar och försöka visa folk hur man rpar och hur man följer regler. Jag kommer försöka kicka folk som gör helt fel och tänker tänka varför och vilka jag kickar och om dem gör fel eller inte. T.ex dem som RDMar, lallar eller vdmar kommer jag kicka eftersom dem är bara här för att förstöra och förtjänar inte att förstöra och komma undan med det. Jag tycker att det ska vara kul att vara servervakt eftersom jag kan hjälpa personer som verkligen vill rpa bra och kunna göra Unive till en bättre stad. Jag skulle även stötta Unives community

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna göra skillnad. Jag vill inte skriva /help utan jag vill klara mig själv. Jag vill också hjälpa andra om dem behöver hjälp. Jag vet att Unive är den största servern i Sverige och då vill jag underlätta för staff teamet. Jag vill också kunna dva bilar eftersom det är många gånger bilar har varit AFK framför ett garage så vi måste tjuvkoppla vilket inte är kul. Jag vill också kicka folk eftersom dem gör fel och ibland meddela er om någon gör jättemånga fel

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag ska göra allt för att göra Unive till en bättre plats. Jag kommer bidra med /kick och /svban. Det gör jag för att hjälpa staff teamet så mycket som möjligt. Jag ska även försöka alltid ge personer som bryter mot reglerna en varning i /ooc men om det är för grovt så kommer jag kicka dem på direkten. Annars om dem fortsätter på kommer jag göra /svban. Jag kommer /dv bilar som är i vägen och som förstör rpt. JAg tänker som sagt hjälpa och stötta så mycket som möjligt. Jag vill inte stänga av dem dirket eftersom vi får alltid nya spelare som behöver lära sig. Därför ger jag dem en varning sedan kommer jag sparka och sista momentet är att /svban.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag är hyfsat aktiv och jag gillar att hjälpa folk. Jag vill göra det till ett bättre spel, jag vill även göra det roligare för alla som spelar spelet. Alla roller kommer jag försöka hjälpa. Jag är rättvis och kan många regler. Jag vill påstå att jag ha en bra rp nivå som räcker långt. Jag håller även på att lära mig nya saker och är bra att ta in ny kunskap. Jag är noggrann fast rättvis på samma sätt. Alla ska behandlas lika oavsett roll. jag vill återigen poängtera att jag vill underlätta arbetet för staff teamet

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag gillar Unive och vill göra det till än ännu bättre stad än den redan är. Jag vill stoppa alla som bryter mot reglerna och försöka hjälpa alla. Jag ska fortfarande rpa som vanligt men om jag stöttar på ett problem dvs personer som bryter mot reglerna eller lalla ska jag försöka hjälpa dem. Hjälpa dem till att höga deras rp nivå och deras kunskap inom rp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag ha koll på dem kommandon som är viktiga. /revive id, /kick id anledning, en kick är som en varning kan man säga, man kan ge varning i /ooc innan man kickar, /sv ban id anledning då blir man avstängd i 60min, /dv för att ta bort bilar som är i vägen för t.ex garage och sen /toggle id. Jag kommer nog läsa på mer så jag lär mig mer

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Första blev jag bannad av combatlogg. Det var på den tiden jag precis hade börjat med FiveM så jag visste ingenting om spelet eller vad jag gjorde. Min andra ban skrev jag på mitt andra konto om. Då fick jag ban för att Suntförnuft springa i operationsrum då jag försökte hitta min kompis som var på sjukhuset. Jag kunde även inte se något då det mesta var osynligt. Lärdomen av första bannen var att läsa regler och inte stänga av datorn när det blir svårt. Lärdomen av min andra ban blev att jag inte ska springa runt i olika tjänsterum mm. T.ex ett polishus. Min tredje ban blev jag bannad för rdm. Jag körde på min vän men jag dödade aldrig honom. Det var kanske en felaktig ban eftersom jag hade kört på honom men denna gången är det 100% en felaktig ban. Min lärdom blev att inte ge hämnd eller försöka göra någon illa. Sista var en felaktig ban som var rdm. Jag hoppade sedan support och Snifffe hjälpte mig och sa att det var en felaktig ban och att det var ett misstag. Sedan tror jag inte att jag har någon fler. Men det kanske jag har jag kommer inte riktig ihåg dem som jag inte överklagade. Det kan vara en mer så ni vet. Har inte bra koll. Jag har fått 2 eller 3 felaktiga bans

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka