Nekad Mucklan | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mucklan

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad heter du på discord? Mucklan#3702

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12-22

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021 Januari

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Flertal gånger, blev bannad i början för att jag inte kunde rpa

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en liten del av Unive som gör stor skillnad. Det är förebilder som ska visa hur man beter sig och hur man ska rpa. Samt så är det en väldig trovärdig roll som vem som helst ska kunna luta sig mot för att få hjälp mm. Det innebär att man måste bete sig och följa reglerna till punkt o pricka

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är just lämplig för att bli servervakt för att jag har väldigt bra koll på reglerna och jag kan använda mitt suntförnuft i mitt rpande. Jag har även varit på servern väldigt länge och varit support förut samt servervakt. Jag kan reglerna utan till och har mycket erfarenheter eftersom jag vart bannad skit mycket när jag började rpa. Så då lärde jag mig av mina misstag och regelbrott.
Jag kan även en massa commands och när dem behövs använda och inte. Samt när man ska reviva och när man inte ska

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En servervakt är en förebild för medlemmar och icke. Dem ska visa hur man rpar och hur man ska bete sig för att uppnå så bra scenarios som möjligt.
En bra servervakt tar inte dem hårdaste åtgärderna direkt utan tar det lugnt med en kick eller varning i lokal ooc. Man ska ge konstruktiv kritik och säga vad som är fel. T.ex en kick om man pratar ooc som ny spelare och förklara i kicken att man inte får prata ooc ingame

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Jag håller på att bli rånad och eftersom jag är sv så kan jag kicka honom för att ha kvar alla mina saker.
Jag och min kompis lallar med varandra och slåss, den ena dör så jag revivar han och fortsätter att lalla
Ansvaret är att inte abusa och att kunna få tillit. Med det så ska man inte abusa bara för att man får fördelar i olika scenarion

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka