Nekad mucki | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? apelsinjuiceee

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2023

Berätta om din karaktär. Nils var en riktigt busig kille som liten, men han drömde alltid om att bli polis och stoppa kriminella födda 2000. I skolan hade han svårt att umgås med äldre människor, missbrukare m.m. När han nådde gymnasiet insåg han från sin barndom att hans mamma var sjuk och hans pappa drack mycket, men sedan blev han en normal kille som gillade bilar, han gillar att få nya vänner och bygga upp sitt liv, han vill skaffa en jobb och fru, och han vill inte leva med pengar med problem eller kriminalitet, han var inte bra på det och bestämde sig för att tjäna snabbt han hade många vänner som dog och lever ett sorgligt liv, han har diagnosen adhd. så han är väldigt ivrig och kan ibland inte kontrollera sina känslor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en seriös rollspelare som arbetar för att skapa roliga scenarier, jag är en mycket erfaren spelare i spelet men det var ett tag sedan jag spelade
men jag kan fortfarande alla regler. jag kan bidra med BRA RP OCH hjälpa stadens medborgare i staden unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte göra saker i rollspelet bara för att vinna scenariona. Man måste tänka på att båda har det roligt och inte tänka på vem som ska vinna.

Hur hittade du Unive? en vän tipsade mig om servern. jag är bättre i intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka