Nekad mucki | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440533412/

Ditt Hex-ID: 1100001583b17a4

Vad är din discord tagg? apelsinjuiceee

Vem var det som bannade dig? merov

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment ElonLjudBild_800x800.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kan skicka bild på dm kunde inte få in bannbilden) kan skicka den nedanför detta inlägget. Jag blev bannad för en staff bad mig komma support och jag såg inte det och stängde av datorn. det var väldigt dumt att jag inte såg det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för en staff bad mig komma support och jag såg inte det och stängde av datorn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel att jag inte såg att staffen bad mig komma support. jag skäms över det och har förstått min dåliga handling av att jag gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var förr men ett bra tag sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att kollat om staffen bad mig komma support. det var ca 1,5 månad sen jag blev bannad och det var extremt dumt gjort av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kolla om en staff ber mig komma support. dumt gjort av mig och jag skäms för det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka