Nekad mucki | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440533412/home

Ditt Hex-ID: 1100001583b17a4

Vad är din discord tagg? apelsinjuiceee

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: jocke.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kunde inte bifoga bilden! för en person skickade ut bilder på philip 320 i en discord grupp med några vänner i sen blev jag perma bannad jag visste inte att man behöver rapportera till en staff om en person i en discord som är några vänner i skickar ut bilder på philip 320

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en person skickade ut bilder på philip 320 i en discord grupp med några vänner i sen blev jag perma bannad jag visste inte att man behöver rapportera till en staff om en person i en discord som är några vänner i skickar ut bilder på philip 320

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde ju fel fast jag inte visste om att man skulle skicka in om nåt sådant händer men jag förstår det nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förr men var länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att skickat in att folk i gruppen skicka ut bilder på 320

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket var ca 1,5 månader sen vi blev bannade eller lite mindre jag har lärt mig att inte göra om det jag gjorde. och förstått mitt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka