Nekad mucki | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440533412/home

Ditt Hex-ID: 1100001583b17a4

Vad är din discord tagg? apelsinjuiceee

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Yamaha XTZ1200 12  2.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan inte få in bilden ber om ursäkt mitt urklipp funkar inte men på bilden står det DELTAR I DISCORD GRUPP DÄR DET SKICKAS UT DOXXING BILDER OCH RAPORTERAR INTE IN NÅGOT AV DET. jag var med i en grupp där folk skicka ut bilder på philip 320 och jag inte rapporterade inte det som var dumt gjort av mig jag skulle vetat bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ludde drog in oss som va i gruppen till support sen grabben som skickat ut bilderna snacka med ludde samt dom andra som inte. sedan blev vi banndade.skickat ut bilder på philip 320 också

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig för jag skulle vetat bättre och rapoorterat in att folk i en grupp skicka bilder på philip 320.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . förut, jag har lärt mig genom att vänta några dagar efter bannen så jag inte gör om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att vetat bättre att man ska raportera in vid en sådan situation där folk skickar ut bilder på 320 i en grupp

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag jag blev bannad för nu ca 2 veckor sedan om inte lite till, så jag har lärt mig en läxa och att det var riktigt dumt gjort och kommer absolut inte göra om detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka