Inaktuell Muckas | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muckas

Välkänd Medlem
Meddelanden
419
Reaction score
494
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: Muckas#5273

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Det finns många anledningar varför just jag ska kunna bli en del av staff teamet men jag kan ta upp dem flesta exemplen. Först är jag väldigt driven till just det området jag kommer jobba i som staff. Eftersom om jag får ett område så ska jag kunna se till att jag gör mitt bästa i det området. Sedan är jag också väldigt mogen för min ålder och kan ta stora ansvar för servern och kommer inte sitta och lalla runt. Jag är också väldigt erfaren i staff teamet och har varit i några områden som tex DON ANSVARIG, RP ANSVARIG och SERVERVAKT ANSVARIG. Jag har dessutom varit medlemskaps ansvarig tidigare här på servern! Jag är väldigt lugn i support, donation eller några andra ärenden man behöver ta. Det finns också anledningar varför just jag valde att ansöka om att bli staff. Jag ser väldigt mycket lall runt om på piren, torget osv och vill ta tag så att lallet försvinner så mycket som möjligt som då gör det till en bättre upplevelse till alla som rpar på denna server. Jag vill också kunna hålla forumet rent så mycket som möjligt tex jag kanske är servervakt ansvarig. Då vill jag att jag ska kunna svara på så många ansökningar som det går eller om jag kanske kan svara på några ban överklagan (som jag har då bannat) eller några tickets som riktar just till mitt ärende eller område! Sen är jag också väldigt aktiv och kan ta support, don eller bara specca runt i servern och se hur rpn ser ut! Sen kommer jag också prioritera staff arbetet före rpn och lägga så mycket tid som möjligt på staff arbetet. Jag är mycket KOMPETENT och VETTIG. Jag kommer ALDRIG ta några parter i ärenden och lyssna på vad båda sidorna säger!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv så mycket som möjligt. Kanske man är aktiv cirka 4-6 timmar på vardagar och 6-8 timmar på helger. Beror helt enkelt på om jag ska göra något speciellt den dagen eller inte!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelet Unive i över ett år! Står att jag skapade kontot 10 juli men mitt forum konto typ försvann eller något 7 juli om jag har rätt. Om man vill veta exakt så blev jag medlem för första gången 2 mars. Sen så har jag tagit pauser i mellan och för att vara helt ärlig så har jag fått indragna roller!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag! Som jag sa innan så har jag varit staff och medlemskaps ansvarig och de områden jag hade när jag var staff var: DON ANSVARIG(min personliga favorit), RP ANSVARIG, SERVERVAKT ANSVARIG

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Helst inte krim ansv då jag har ett gäng att sköta. Men annars så funkar alla andra områderna för mig.

Senast ändrad:
+rep Muckas väldigt fin pojk, (snälla släpp ut min familj nu)

+rep Muckas han har tagit tidigare ärenden med mig och anser att han är vettig och mogen nog för detta arbete på Unive Rollspel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka