Accepterad Muckas | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muckas

Välkänd Medlem
Meddelanden
419
Reaction score
494
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: Muckas#5273

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja hjälpa andra människor som behöver hjälp med saker och ting. Jag har ibland upplevt lite inaktivitet på vissa staffs och jag skulle vilja dela en bra upplevelse som staffs till andra personer. Jag är alltid aktiv i PM och folk kan ställa varenda fråga till mig även om det inte gäller om Unive som t.ex. en fråga gällande deras mående eller något sånt där.
Min dröm inom Unive är att kunna bli en SupportAnsvarig för att jag älskar att lyssna på personer som behöver hjälp med något. Jag kan typ alla commands i servern men det kanske finns lite commands att lära sig för att det är alltid kul att lära sig något nytt! Jag säger inte att jag är bättre än alla andra som staffs utan jag säger bara att jag skulle kunna passa in inom staffs teamet! Jag har alltid hjälp folk i RP och kunnat utveckla min RP varje dag. Varför just jag ska bli staffs är också att jag är en person som kan ta kritik! Liksom om en person kritiserar mig så ska jag lyssna på personen och försöka ta hens kritik och försöka utveckla min staffs RP! Jag försöka förhindra staffs abuse från andra staffs!
Jag tolererar inte Rasism, Sexism, personer som dömer deras religion, Nazism och så vidare. Jag har alltid undrat hur långt fram min RP kan gå i Unived Roleplay och jag undrar verkligen om jag kan bli en staff i Unive. Jag tänker också alltid på alla andra in bara mig själv och ska kunna ta ANSVAR när det gäller en diskussion. Det är alltid viktigt att kunna ta en paus från Unive ibland för mängden jag spelar. Ibland så kanske jag behöver hjälp med något och då är det viktigt att jag frågar en annan staff det är därför jag tycker det är bra att man ska ha så många som möjligt i staff teamet! Jag kanske till och med hjälper någon i staff teamet om de behöver någon hjälp.

Om det kommer till ban och jag ska ta det beslutet så måste jag alltid tänka på varför, hur länge och kunna ta ansvar till den. Jag vill helst hålla mig till kick om det är en spelare som gör fel men ibland måste man ta beslutet med en ban! Helst så skulle jag vilja prata med personen om varför hen gjorde saken eller om jag har tagit fel person för ibland kan staff göra fel i Unive och det är helt okej! Varför jag också ska bli staff är för jag dömer inte personer om hur de, ålder och så vidare. Jag tar inte heller någons parti om det är 2 personer som bråkar om nånting så ska jag inte ta någons parti bara för att ag känner han eller något liknande! Det är alltid roligt att stödja servern lite extra om man är staff på servern och det känns bara som en bra grej att vara! Varför jag också ska bli staff är för att jag är så bra andra personer. Jag kan hitta nya vänner snabbt och kan sammarbeta med dem. Jag har erfrarenhet inom RP och vet när folk gör fel eller inte. Staff känns som ett bra sätt och kunna hjälpa andra som alla andra staff har hjälpt mig. Jag är online ganska ofta så jag kan hålla på med staff arbete mycket. Jag har erfarenhet inom SERVERVAKT och jag tror jag är redo att ta ett steg upp i Unive. Jag är också Medlemskap Ansvarig och det har lärt mig att ta stor ansvar för servern och jag har varit mycket aktiv inom det och det känns som jag har fått lite tidig erfarenhet inom att vara staff i servern och jag vill gärna ta steget uppåt. Det skulle vara kul att kunna lära känna staff teamet mycket bättre och kunna skaffa nya vänner inom staff teamet. Jag är allmänt mogen och är en mycket seriös person och är jätte trevlig mot nya folk. Jag älskar att skriva och läsa så jag har inga problem om jag behöver skirva något för jag älskar att skriva. Jag har alltid en trevlig ton mot alla andra och kan hålla ett mycket bra tal mot alla och de flesta säger att jag är ganska skön så ja jag vet inte alltså inte för att flexa. Jag är alltid öppen i PM och jag kan ta vilken fråga som helst. Jag vill kunna utveckla RPn IG för alla andra på ett mycket bra sätt. Eftersom jag bara går i sjuan så är jag mer aktiv om dagarna för jag har inte så mycket prov, läxor eller allmänt skola. Jag har fått bra betyg i skolan som tex svenska och jag vill använda det svenska betyget här på Unive och visa vad jag går för. Jag kommer försöka göra allt för serven vad som än krävs och kunna försvara servern mot hot eller några andra metoder som är dåligt för servern. Jag kan mycket commands både in game och i discorden eftersom jag har vart servervakt och medlemskap ansvarig och det känns som den perfekta combon för att kunna ansvar som staff här på UNIVE!

Jag har sett väldigt mycket regelbrott i servern och jag vill hjärna hjälpa till att kunna fixa några av de problem som andra utsätts för. Jag undviker inte andra personer utan jag är redo för vad som helst. Jag är väldigt driven när det kommer till jobb. Jag har hjälpt farsan med att bokföra och fakturera så jag har lite erfarenhet inom jobb. Jag är inte lat utan jag kan jobba fullt på det bästa sättet 100%. Jag kommer minska med att RPA och hjälpa mer andra folk som har roligt med RP just i den här roliga servern Unive för jag älskar att göra andra glada och inte bara mig själv glad. Jag är väldigt social med typ alla om de bara kan bemöta alla andra riktigt bra. Jag är väldigt nogran och om jag har gjort ett misstag så kan jag alltid göra om själva sakerna så det blir rätt för jag ger aldrig upp. Jag kan bemöta andra på ett riktigft professionellt sätt och är bra med nya människor. Det finns massa blyga människor inom servern och det förstår jag fullt upp. Jag var också blyg en gång i tiden men jag har övat på att inte vara blyg så det problemet har försvunnit från mig. Jag är aldrig otrevlig mot någon annan och brukar alltid vara jätte glad och få kanske ett gott skratt eller leende från någon annan person. Jag älskar Medlemskaps Ansvarig teamet för de är alltid så glada och är väldigt roliga och det finns massa bra folk där som är väldigt kunniga till sitt arbete. Jag brukar alltid sprida glädje hos de flesta men kan vara strikt i vissa tillfällen och kan hålla en professionell nivå. Om jag får ett uppdrag från tex philip320 ska jag inte tacka nej till uppgiften (om inte jag har något annat problem tex skolan som behöver redas ut) och kunna ge gärnet på den uppgiften. Jag kommer inte låta massa hatare mot mig stoppa min mentalitet och man ska aldrig lyssna på vad de andra tycker och tänker om dig särskilt om det är en dröm att kunna göra det här. Jag ska se till att alla är lika mycket värda när det kommer med att spela Unive och kunna få UNIVE till en mycket roligare plats eller det blir bara roligare, roligare per dag men ändå det finns ingen bättre server än Unive och jag tror faktiskt att det inte kommer vara det i framtiden. Jag brukar vara inne i forumet ganska ofta och i discorden såklart men jag är mest aktiv i forumet för jag älskar att läsa andra ansökningar. Jag vill inte bli staff bara för det är kul utan att bara kunna hjälpa alla andra som är med i servern. Jag är alltid fokuserad när någon skriver ut nyheter eller jag har kanske fått en notifikation forumet eller någon skriver till mig på dc alltså i PM. Jag kommer också BIDRA med mycket aktivitet och att hjälpa ALLA andra. Jag kommer kunna bidra med bättre rp kring hela servern och att alla ska kunna följa reglerna så det blir roligt för alla andra när de rpar. Jag kommer också bidra med skratt men kommer också vara seriös i vissa situationer.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Alla TIDER är olika men jag kan ge exempel:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måndagar: 15:00-21:00
Tisdagar: 16:00-23:00
Onsdagar: 16:00-21:00
Torsdag: 15:00-22.00
Fredagar: 15:00-03:00
Lördagar: 17:00-02:00
Söndagar: 14:00-23:00

!INGEN TID KOMMER HÅLLAS.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 6-7 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tyvärr inte vart staff i unive dock så har jag vart staff i en annan konstig server som inte finns någon mer för något år sen. Jag har också sätt hela videon när Philip är staff och så ser jag hur man gör. Jag har också sätt när limpis streamar! när han är kollar runt i stan om någon gör något fel jätte bra streamer! Jag är också servervakt och har lite erfarenhet av det och det skulle vara jätteroligt att ta ett steg upp i både RP och ansvar! Det här är också en redigering. Jag har nu var MA liten stund och vet hur man ger roller discord och har tagit mer ansvar för servern och mycket mer aktiv. Sen är jag och servervakt och då har jag lärt mig hur commands funkar in game så jag har lite erfarenhet inom andra typer av saker som är en bra start innan man blir staff. Jag har också nu sätt Philips nya video och jag tyckte det var en bra video att visa om man vill staff för att man lär sig hur man ska reagera om någon gör fel eller rätt och tycker det borde bli en part 2 så lär man sig något mer!

Jag kan lite commands dock:
/Ban - [id/hex] man bannar någon.
/Unban - [hex] ban unbannar någon.
/Kick - [id] man kickar någon
/Banhistory - [id/hex] man kollar hur många bans personen har.
/who - [id] man kollar vilka perms personen har IG.
/ooc - man skriver en sak för alla i OOC chatten.
/Announce - Man skriver viktig sak för alla i ooc chatten.
/Revive - [id] man återupplivar personen.
/Noclip - man åker runt osynlig i staden.
/ped - [id] man ger någon en viss ped.
/giveaccountmoney - [id] man ger någon pengar till bankkontot.
/Freeze - [id] man freezar någon så personen står still.
/Unfreeze - [id] man unfreezar personen.
/dv - man tar bort bilen som är närmast
/goto - [id/hex] man går till en viss personen.
/sv - man skriver i SV chatten.
/spec - [id/hex] Man spectatar en viss person.
/specoff - Man slutar specca personen.
/tpm - man spawnar vid stället man la en viss marker på.
/V - [vehicle] Man spawnar fram en viss bil eller fordon.
/bring - [id/hex] man tar en personen till dig.
/sc - man skriver i staff chatten.
Clearinventory - [ID/hex] man tar bort någon inventory.
/addkey - man ger någon en nyckel.
Setperms - [id/hex] man ger någon perms.
/m - [id] man skriver till någon IG ooc privat.
/skin - [id/hex] man gör så någon kan välja skin.
/setjob - [id] Man ger någon ett jobb.
/clearchatforall - Man raderar hela chatten för alla!
sqlban - [hexid] man bannar någon som inte är inne i spelet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag kan nog massa mer, har bara inte allt i hjärnan nu :)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Jobb

VAD JAG MEST VILL JOBBA INOM:

SUPPORT ANS:
det känns som om jag alltid gillat alla personer som är i support och vill gärna jobba där själv för hur folk har behandlat mig och vill kunna jobba där så mycket som möjligt. Jag vill kunna hjälpa servern på den högsta nivån någonsin och det känns som man kan göra det inom support och det känns som om massa personer sitter och väntar i vänterum ofta och då vill jag hjälpa staff teamet med att kunna hålla de flesta support ärenden och det skulle kunna vara support för det värkar vara väldigt stressit för de andra staffen att kunna ta support ärenden hela tiden och det har alltid varit min dröm att kunna var support ansvarig och kunna ta en dålig eller bra kritik inom det. Support känns mest lämpligt för mig för jag älskar att lyssna på folk och såklart hjälpa så det är en mycket bra sak för mig att börja på. Jag avbryter aldrig någon när folk pratar utan jag låter folk prata fullt ut och sen kan jag svara på frågan om de ehöver hjälp med något.

DONATIONS ANS: Förut var jag osäker att bli Donations ANS men jag har donerat mycket och sätt hur de gör. Jag vill kunna hjälpa UNIVE på ett jätte bra sätt och kunna ta ärenden som donations ans och vill kunna ta ett stort ansvar i UNIVE. jag kan många commands så det här känns som den rätta sakern för mig att kunna vara. Jag har sätt andra göra det och frågat runt lite hur folk gör det här och nu vill jag kunna ta ett sånt ansvar de gör. Donations rollen känns som en bra sak för mig att bli för att jag är mycket mogen och kan mycket om just pengar. Jag skulle passa i donation för jag är bra på att ge tips om de är osäkra vad de vill ha om de ska donera (om de ska donera för att få något) och då kan jag vara väldigt hjälpsam. Det finns vissa persoenr som frågar andra "är du Donations ANS för jag vill köpa krim" Och jag vill gärna vara den personen som vill hjälpa till!

Jag kan jobba med allt det här var bara exempel vad jag kommer gå för och vad jag gillar mest jag kommer satsa allt!

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det finns faktiskt inget som jag inte är redo på jag kan köra vad som än kommer framför mig!

Senast ändrad:
+rep som tidigare staff vet jag att denna person tar kritik på ett mycket bra sätt. han står för sina fel och är inte rädd för att sätta foten. Väldigt mogen för sin ålder, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka