Nekad Mubbesbabyy | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mubbesbabyy

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199173669866/

Vad är ditt namn i verkligheten? William e

Vad är ditt discord namn? !Mubbes#9999

Vad är ditt födelsedatum?
11 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Karaktär: Svenne Bergström Född och uppväxt i Rengsjö ett litet samhälle i Hälsingland.
0-12 Han är en väldigt lugn person, som har bra betyg i många ämnen. Ingen speciellt störig kille. Han gillar att spela skjutspel såsom call of duty . Och var någon taskig mot hans kompisar så blev han sur och han är en väldigt beskyddade mot sina närmsta.

12-∞ I tonåren börjar Jonas med olika små kriminella aktiviteter som att smuggla knark och andra små kriminella uppgifter.
Han hänger inte med sina andra kompisar som han alltid gjorde innan, nu hänger han med dom kriminella. I början är det inte så farligt kan man tycka, men minsta lilla involvering av kriminalitet kan leda till större mer grova brott och ett par år senare blir han inviterad till att bli fullvärdig medlem i ett mycket kriminellt mc gäng, som rånar banker och gör grövre saker.
Han va osäker men han tacka ja. Han fortsätter ännu med detta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna jobba och andra grejor så jag verkligen kan ge min karaktär till servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag hittade eran server från en streamar som rekommendera detta och jag vill ge det ett försök.

Hur hittade du Unive? En streamer berättade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha så roligt med andra som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha de gött. Ha roligt! Bara må.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar för tillfället inte på någon annan RP server.

Tillbaka