MT_08ZON
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammad
Vad är ditt discord namn? MT_08ZO
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2004
Berätta om din karaktär. VAIRT POLIS I ANNAN STAD
Vad kan du bidra med till serverns RP? VA ROLIGT OCH TREVLIG ME MÄNNSKIOR
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempel: Du skapar ditt konto på forumet och väljer en lämplig bild att ha som profilbild, t.ex. en gullig bild på din katt.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket
Har du någon erfarenhet inom rollspel? TRYGGHET
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? HEJ JAGB HAR VAIRT POLÖIS I ANDRA SVERV MEN DET VA LITE KAOS DÄR SÅ JAG TÄNKTE FLYTTA TILL EN SVERS HOPPAS NI TAR EMOT MIN ANSKÖAN OCH JAG BLIR EN AV ERAN TEAM
Vad är ditt discord namn? MT_08ZO
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2004
Berätta om din karaktär. VAIRT POLIS I ANNAN STAD
Vad kan du bidra med till serverns RP? VA ROLIGT OCH TREVLIG ME MÄNNSKIOR
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempel: Du skapar ditt konto på forumet och väljer en lämplig bild att ha som profilbild, t.ex. en gullig bild på din katt.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket
Har du någon erfarenhet inom rollspel? TRYGGHET
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? HEJ JAGB HAR VAIRT POLÖIS I ANDRA SVERV MEN DET VA LITE KAOS DÄR SÅ JAG TÄNKTE FLYTTA TILL EN SVERS HOPPAS NI TAR EMOT MIN ANSKÖAN OCH JAG BLIR EN AV ERAN TEAM