Nekad mSemno00 | Medlem ansökning [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Semno00

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Saman

Vad är ditt discord namn? Sambosak

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Saman och är 23 år gammal. Saman är väldigt intresserad av bilar samt att göra rätt för sig genom att jobba , betala skatt osv. Men samtidigt dras saman till kriminella handlingar för att kunna överleva dagen eftersom pengar och jobb är svårt att få. Saman är en rak, ärlig och snäll man men kan också vara kaxig, o ful om han känner sig förnedrad. Saman har nyss flyttat till Unive och letar efter nya vänner och sätt att fixa pengar. Han vill gärna utvecklas som människa och tillbringa sina dagar med att köra dyra snabba bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst och bra rollspel eftersom jag älskar att rollspela. Jag vet att sunt förnuft krävs och att man alltid ska försöka hitta sociala lösningar när man hamnar i en situation med en annan person. Jag kommer också spela varje dag eftersom det är min hobby och jag har mycket tid att tillbringa med det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tillexempel viker sig i en debatt eller att om sammanhanget är att motpartens del i rollspelet väger större än min. Man ska helt enkelt inte låta sitt ego ta över.

Hur hittade du Unive? Genom youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka