Nekad mrZesty | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrZesty

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo saranovic

Vad är ditt discord namn? ns1qrz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Albin Eriksen, i 30-årsåldern, är en människa med en fascinerande och motiverande livshistoria. Han växte upp i en utmanande miljö, där skolan inte alltid var den mest stöttande platsen för honom. Trots de svårigheter han mötte, kämpade Albin och övervann utbildnings hindren genom hårt arbete och dedikation.

Som ung kämpade Albin med olika skolämnen, men hans vilja och drivkraft var avgörande för att han skulle klara sig genom gymnasiet. Trots svårigheterna visade han upp en imponerande förmåga att övervinna hinder och göra framsteg. Hans bra betyg från gymnasiet är ett bevis på hans uthållighet och förmåga att övervinna svårigheter.

Efter gymnasiet har Albin riktat in sig på sitt mål att bli polis. Hans önskan att upprätthålla lag och ordning i samhället och att hjälpa andra är starkt rotad i hans personlighet. Han har deltagit i olika träningsprogram för att förbereda sig för rekryteringsprocessen för polisutbildningen och har utvecklat färdigheter och kunskaper som är nödvändiga för att lyckas inom poliskåren.

Albin beskrivs ofta som en envis och målmedveten individ med en stark moralisk kompass. Han värdesätter rättvisa och integritet, och dessa värderingar återspeglas i hans önskan att bli en del av polisstyrkan. Trots sina tidigare utbildnings utmaningar har Albin omvandlat dem till drivkraft och motivation för att följa sin passion.

Albins personliga resa och karaktärsutveckling gör honom till en inspirerande individ. Hans berättelse är ett bevis på att även de som möter svårigheter kan övervinna dem och sträva efter att uppnå sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli en polis och sätta alla brottslingar i fängelse

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlorade det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? visa respekt mot andra medlemmar Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet inte vara rasist samt nazist

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har tidigare role playat i andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en enivs person som jag tror kan leda till en bra rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka