Vidare till intervju MrZ12 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MrZ12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zach

Vad är ditt discord namn? Zach1250

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Johansson 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självupptagen, lätt irriterad och trevlig men kort stubin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer ifrån Stockholm och mina framtids planer är att bli rik och köpa en fin bil och skaffa mig en fin bostad i Unive City

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett starkt och seriöst rp även att det händer lite

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte sätta sig själv i förstahand alltså man ska spela för rp inte för att man själv ska överleva

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM döda folk med sitt fordon eller använda det som ett vapen. Copbait: provocera eller medvetet försöka få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär. skapa en bakgrund samt utveckla framtidsplaner som inte bara är PG

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Mina framtidsplaner är att bli ekonomiskt framgångsrik genom att arbeta hårt och ta vara på de möjligheter som finns. Jag vill kunna köpa en fin bil som jag är stolt över och skaffa mig en modern och bekväm bostad i Unive City på längre sikt vill jag bygga upp ett gott rykte skapa kontakter och leva ett stabilt liv med en stark ekonomi. Målet är att gå från att vara en vanlig invånare till att bli en välkänd och framgångsrik person i staden.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka