mrwrw | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrwrw

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/babyz94

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed Svensson

Vad är ditt discord namn? myzz#6276

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 23 årig kille som har flyttat till Sverige för 6 år sedan, från Somalien. Han separerades från sin familj vid migreringen till Sverige och har sedan dess haft det väldigt tufft att komma in i den Svenska kulturen och känna sig trygg. Under sina år i Sverige har han etablerat en del kontakter, jobbat på olika ställen och är just nu arbetslös och gå på a-kassa. Han är en väldigt simpel person, och kan uppfattas av somliga som "dum" eller "långsam". Men han är i själva verket en väldigt klok person som tänker för sig innan han pratar. Han är väldigt intresserad av sportbilar och märkeskläder, och han tycker om att ta droger på fritiden med sina vänner. Han har haft flera parters och är en väldigt lättfärdig person som faller för det minsta hos en tjej. Han är en person som inte brukar visa sina känslor så mycket såvida det inte handlar om ilska och besvikelse. Han är väldigt intresserad av att etablera något nytt småföretag i Sverige men har ännu än inte bestämt sig för vad det är han vill etablera.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en väldigt seriös "gamer" så att säga, och njuter av att vara ambitiös inom det jag lägger min tid på. Jag är väldigt omtänksam och snäll som person och vill gärna lära känna commnuitiet med tiden. Jag kommer eventuellt att bidra med förbättringar och se till att människor har kul på vår server, kanske inom något service jobb inom Unive. Jag har många års professionel arbeteserfarenhet och är väldigt duktig på att framföra mig, såväl som utanför spelet som innan det. Jag tror att Unive, om de inte redan har en del sådana, behöver spelare som brinner för seriositet och ambition.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en av de störst befolkade RP serverna och verkar även vara väldigt seriöst lagd, samt att jag inte hittade några bättre alternativ!

Hur hittade du Unive? Via serverlistan på FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är svårt i förhand att bestämma sig för vilka mål man har då själva naturen med RP är att den är föränderlig, vad som helst kan hända men jag är primärt ute efter att utveckla min karaktär och lära känna människor samt att ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna communityn och eventuellt bidra till den genom aktivt engagemang och tips på utveckling.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det är förståeligt och jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka