Nekad MrViggo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrViggo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggo0609

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robin Nyström 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? cool, modig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: har växt upp utan familj men är ändå välluppfostrad men ändå busig. Vill starta företag med kompisar men vet inte vad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig stämmning och roliga händelser, mycket skratt och skoj. Jag kommer att rekommendra servern för mina polare och försöak få med dem i RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland kan man hamna i en situation där man inte kan vinna själv, hur mycket man än försöker. Då kan det smartaste vara att hjälpa någon annan att vinna, istället för att bara förlora själv.

Till exempel:

Om du pratar med någon och försöker få som du vill, men den andra personen har mycket mer att säga till om, så kanske du måste gå med på deras förslag för att det ska bli så bra som möjligt för dig ändå.

I ett spel där du vet att du inte kan vinna, kan du välja att hjälpa den spelare du tycker förtjänar vinsten – eller den som du gillar mest – istället för att bara låta spelet rulla på utan att påverka.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar och Undvik hot och utpressning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer uppföra mig och håll god ton. Jag kommer följa alla regler och jag hoppas jag blir godkänd hade varit roligt
 
Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du behöver även ändra så du har samma namn på Discord som på steam, samt utveckla bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top