Accepterad MrVanix07 | Medlem ansökning [Melvin3113]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vaanix

Icke Medlem
Meddelanden
536
Reaction score
44
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198884807940/

Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad är ditt discord namn? MrVanix07#3590

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Andreas och jag är 31 år gammal och är en social person. Jag tycker om att brottas emot problem och att utmana mig själv. När jag var ung så var jag mycket med morfar och brukade mecka på hans moped. Jag har alltid tyckt om att lära mig nya saker som jag var intresserad utav. En gång när jag var 15 år gammal så testa jag köra moped för första gången. Då så krockade jag med en annan moped vid en korsning så jag hamnade i koma i över 7 månader. Alla i min familj sa åt mig att jag inte ens skulle röra en moped efter jag kommit hem ifrån sjukhuset. Fast alla mina vänner samt nära och kära sa åt mig att det inte var någon idé att försöka att ta moped kortet så följde jag min dröm och tog moped kortet ändå. Efter jag tog kortet så har jag vunnit en massa medaljer för moped tävlingar. Jag brinner för att följa sina drömmar. Så ge aldrig upp! Fram tills idag har jag en egen moped firma som servar andras mopeder och lagar dom. Men nu känner jag i livet att jag vill lämna det bakom mig och testa på något nytt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med så seriöst rp som det bara går. Och verkligen anpassa mig efter alla regler och försöka mitt bästa. Jag har aldrig varit medlem i en rp server förut så det ska bli spännande att bli medlem om nu jag blir det. Jag vill göra en stor karriär på Securitas och göra så verklighetstrogna scenarion som möjligt. Ser riktigt fram emot seriöst rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp, att följa alla regler som finns och kommer att lära mig nya saker varje dag. I fall jag skulle råka bryta emot någon regel så lär man sig utav sina misstag. Men ska undvika att bryta mot reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte kör för pengar, bilar, kläder och makt position utan realism och roliga scenarion. Ett exempel är att om att någon är riktigt hungrig och ej har mat och sen om jag skulle ha mat i samma scenario så delar jag med mig med den här personen istället för ta maten för mig själv för att det ska bli roligare och mer realistiskt för alla. Ett till exempel är ifall jag blir rånad av någon så är jag rädd och vill ge mina pengar istället för att inte vara rädd alls och gå iväg.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat Gta 5 Online riktigt länge och sen ville jag bli polis men det går ju tyvärr inte. Så jag kollade runt på youtube och så hittade jag när folk var polis på Unive Roleplay och sen så såg det jätte roligt ut att spela på unive roleplay servern så jag vill absolut ge det ett stort försök.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka